ROMÂNIA

JUDEŢUL MUREŞ

Primăria comunei ACĂȚARI

Tel.: 0265 - 333112; fax:0265 - 333298

Nr. 3756/22.06.2016

 

 

ANUNȚ

 

 Primăria comunei Acățari (jud.Mureş) organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul instituţiei.

 

Detaliile pentru organizarea concursului sunt următoarele:

 

a)       Denumirea funcţiei publice vacante:

-inspector clasa I, gradul profesional asistent, clasa de salarizare 1, , în cadrul Serviciul Public Comunitar De Evidenta Persoanelor;

 

b)       Probele stabilite pentru concurs: proba scrisă şi interviu;

 

c)       Condiţiile de desfăşurare a concursului:

- data până la care se pot depune dosarele de înscriere: până la 20 zile de la publicarea în Monitorul Oficial, la sediul Primăriei Comunei Acățari, zilnic între orele 8 – 15; 

- data, ora şi locul organizării probei scrise:  01 august 2016, ora 10, la sediul Primăriei comunei Acățari, com. Acățari nr.214. Interviul se va susţine cu respectarea prevederilor art. 56 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 la data de 03 august 2016, ora 11.

d)       Condiţiile de participare la concurs:

-    condiţii generale:          

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege."

-    condiţii specifice:          

- absolvent de studii superioare juridice sau în domeniul adminsitrației publice, absolvit cu diplomă de licență;

- vechime în specialitatea studiilor necesare executării funcției publice – minim 1 an;

- cunoştinţe operare calculator ( Windows, Word, Excel, Access, Internet )

 

e)       Bibliografia:

1        Constituţia României, republicată, M.Of. nr.767/31.10.2003

2   Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. I - IV;

3        Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

4        Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;

5        Ordonanţa Guvernului României   nr. 84/2001, privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor,cu modificările şi completările ulterioare,

6        HGR nr.  2104 din 24 noiembrie 2004, pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi material,cu modificările şi completările ulterioare,

7        O.U.G nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicată,cu modificările și completările ulterioare

8        H.G nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;

9        LEGE nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata;

10    O.G nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

11    O.G nr.41/2003 privind dobândirea și schimbarea pe cale administrative a numelor persoanelor fizice, cu modificările și completările ulterioare

12    Legea nr. 119/1996 privind actele de stare civilă, republicată,cu modificările și completările ulterioare,

      13 HGR   nr. 64 din 26 ianuarie 2011,pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă

 

 

 

PRIMAR

Osvath Csaba