ROMÂNIA
JUDEŢUL MUREŞ
Primăria comunei ACĂȚARI
Tel.: 0265 - 333112; fax:0265 - 333298
Nr. 3756/22.06.2016
ANUNȚ
Primăria comunei Acățari (jud.Mureş) organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul instituţiei.
Detaliile pentru organizarea concursului sunt următoarele:
a) Denumirea funcţiei publice vacante:
-inspector clasa I, gradul profesional asistent, clasa de salarizare 1, , în cadrul Serviciul Public Comunitar De Evidenta Persoanelor;
b) Probele stabilite pentru concurs: proba scrisă şi interviu;
c) Condiţiile de desfăşurare a concursului:
- data până la care se pot depune dosarele de înscriere: până la 20 zile de la publicarea în Monitorul Oficial, la sediul Primăriei Comunei Acățari, zilnic între orele 8 – 15;
- data, ora şi locul organizării probei scrise: 01 august 2016, ora 10, la sediul Primăriei comunei Acățari, com. Acățari nr.214. Interviul se va susţine cu respectarea prevederilor art. 56 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 la data de 03 august 2016, ora 11.
d) Condiţiile de participare la concurs:
- condiţii generale:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege."
- condiţii specifice:
- absolvent de studii superioare juridice sau în domeniul adminsitrației publice, absolvit cu diplomă de licență;
- vechime în specialitatea studiilor necesare executării funcției publice – minim 1 an;
- cunoştinţe operare calculator ( Windows, Word, Excel, Access, Internet )
e) Bibliografia:
1 Constituţia României, republicată, M.Of. nr.767/31.10.2003
2 Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. I - IV;
3 Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4 Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
5 Ordonanţa Guvernului României nr. 84/2001, privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor,cu modificările şi completările ulterioare,
6 HGR nr. 2104 din 24 noiembrie 2004, pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi material,cu modificările şi completările ulterioare,
7 O.U.G nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicată,cu modificările și completările ulterioare
8 H.G nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
9 LEGE nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata;
10 O.G nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
11 O.G nr.41/2003 privind dobândirea și schimbarea pe cale administrative a numelor persoanelor fizice, cu modificările și completările ulterioare
12 Legea nr. 119/1996 privind actele de stare civilă, republicată,cu modificările și completările ulterioare,
13 HGR nr. 64 din 26 ianuarie 2011,pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă
PRIMAR
Osvath Csaba