Primăria comunei Acățari (jud.Mureş) organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie temporar vacante din cadrul instituţiei.

 

Detaliile pentru organizarea concursului sunt următoarele:

 

a)       Denumirea funcţiei publice temporar vacante:

-inspector, gradul profesional debutant, gradația 1, clasa de salarizare 29, în cadrul Biroului Financiar Contabil;

 

b)       Probele stabilite pentru concurs: proba scrisă şi interviu;

 

c)       Condiţiile de desfăşurare a concursului:

- data până la care se pot depune dosarele de înscriere: până la data de 04 aprilie 2013  

- data, ora şi locul organizării probei scrise: 08 aprilir 2013, ora 10, la sediul Primăriei comunei Acățari, com. Acățari nr.214. Interviul se va susţine cu respectarea prevederilor art. 56 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 la data de 10 aprilie 2013, ora 13.

d)       Condiţiile de participare la concurs:

-    condiţii generale:          

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege."

-    condiţii specifice:          

- absolvent de studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent
- cunoştinţe operare calculator ( Windows, Word, Excel, Access, Internet )- nivel avansat ;

 

e)       Bibliografia:

  1. Constituţia României, republicată, M.Of. nr.767/31.10.2003
  1. Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. I - IV;
  2. Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  3. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
  4. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaíilor socialiste.
  5. Legea nr. 82/1991 – Legea contabilitatii - republicata si actualizata 
  6. OMFP 2169/2009 – norme organizare si conducere contabilitate institutii publice
  7. Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 privind Codul Fiscal, cu normele metodologice de aplicare.