ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ     

COMUNA ACĂȚARI

CONSILIUL LOCAL            

                                           

 

H O T Ă R Â R E A NR.46
din 31 octombrie 2019

privind aprobarea statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului 

din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

 

            Consiliul local al comunei Acățari,

Văzând  referatul de aprobare  a Primarului comunei Acățari nr.7316/2019 , și raportul  compartimentului de resort  nr.7320/2019,

                        Având în vedere prevederile :

Ø  Art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază a funcţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Păsăreni;

Ø  H.G.R. nr. Nr. 937/2018 din 7 decembrie 2018 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;

Ø  art. VI din O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare;

Ø  art.611 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrative,coroborat cu prevederile  art.554, alin.(2-4),   respective  art.557 ,alin.(1)  din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrative

Ø  Legii  nr.273/2006 privind finanţele publice locale

Ținând cont de  Hotărârea Consiliului Local al comunei Acățari nr. 34 din 24 iulie 2019 privind aprobarea Statului de funcții și Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari
Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică

            În temeiul  art. 196 alin.(1) ,lit.”a” ,coroborat cu prevederile  art.129,alin.(3), lit.”c”  din Ordonanța de Urgențănr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,

 

 

                            H o t ă r â ș t e :

 

 

 

 

 

 

                        Art.1. – (1) Începând cu data adoptării prezentei  se stabilește funcția publică specifică de ”secretar general al unității administrativ-teritoriale” , prin transformarea funcției publice generale de ”secretar al unităţii administrativ-teritoriale” din organigrama și statul de funcții al aparatului de specialitate al Primarului Comunei  Acățari, județul Mureș.

                                      (2) Funcționarul public care la data aprobării structurii organizatorice potrivit alineatului precedent ocupă funcția publică  generală de secretar al unităţii administrativ-teritoriale se reîncadrează în funcția publică specifică de secretar general al unității administrativ-teritoriale, cu menținerea drepturilor salariale prevăzute de Legea-Cadru nr.153/2017, cu modificările și completările ulterioare.

 

Art.2. – Se aprobă Statul de funcții și  Organigrama pentru  personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.

                        Art.3 . -  Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane ,Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.

 

 

                                

Preşedinte de şedinţă,

    Ciatlos György

Avizat ptr.legalitate,

                                                                                         Secretar general,      

                                                                                            Józsa Ferenc