ROMANIA       

JUDEŢUL MUREŞ       

COMUNA  ACĂŢARI      

CONSILIUL LOCAL 

 

 

 

H O T Ă R Â R E A NR.26

din 13 aprilie 2012

privind  aprobarea rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2012

 

 

       Consiliul local al comunei Acăţari,

    Având în vedere prevederile art.38 (2) litera "d"din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală, republicată;

    În conformitate cu prevederile art.16 din Legea nr.500/2002,privind finanţele publice locale;

    În conformitate cu prevederile articolului 49 din Legea 273/29.06.2006 privind finanţele publice locale, Comuna Acăţari poate aproba  bugetul propriu ca urmare a unor propuneri fundamentale al ordonatorului  principal de credit pe baza art.23 din Legea 273/29.06.2006.

    Se propune rectificarea bugetului pe trimestrul II 2012 conform art. 49 alin 4.) 5.) din legea 273/2006

    Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 255/2012 privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2012, pentru unele unităţi administrativ-teritoriale, prin care s-a alocat 320 mii lei comunei Acăţari.

    În temeiul art.45  precum şi  art. 115 alin. (1) lit. “b”   din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată,cu modificările şi completările ulterioare,

 

 

 

  H o t ă r â ş t e:

 

 

 

Art.1. Se aprobă rectificarea bugetului pentru anul în curs cu următori indicatori principali_

 

             Lei

Nr.

Crt.

Denumirea Indicator

Cod Ind

Propunere pe anul 2012

Influenţe

Rectificat

1

Venituri proprii de la pers fizice şi pers juridice

 

1.089.000

 

1.089.000

2

Cote def. Din Impozitul pe venit

040201

498.000

 

498.000

 

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare

040204

658.000

 

658.000

3

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare – Directia Fin. Pub.

 

040204

531.000

 

531.000

4

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare – Consiliul Judeţean Mureş

 

040204

127.000

 

127.000

 

Sume defalcate din TVA

110202

1.507.000

 

1.507.000

5

Sume def. Din TVA pt. Învăţământ

110202

1.205.050

 

1.205.050

 

Sume def. Din TVA pt. finantarea cheltuieli curente invatamant

110202

114.000

 

114.000

 

Cheltuieli Anuale alte acţiuni

 

188.000

 

188.000

7

Sume def. Din TVA ptr. Asistenţi handicapaţi

110202

164.000

 

164.000

8

Sume def. Din TVA ptr. Evidenţa Populaţiei

110202

24.000

 

24.000

 

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget

110206

380.000

 

700.000

9

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – CJM

110206

73.000

 

73.000

10

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Direcţia Finanţelor Publice

110206

307.000

+320.000

627.000

 

Subvenţii de la alte bugete

4202

82.000

 

82.000

12

Subvenţii pentru încălzirea loc.

420234

60.000

 

60.000

14

Subvenţii de la buget de stat ptr. Finanţarea sănătăţii

420241

22.000

 

22.000

15

Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice

390201

688.000

 

688.000

 

TOTAL VENITURI conf. anexei

 

4.902.000

+320.000

5.222.000

 

Varsaminte din sectiunea de functionare pentru finantarea sectiumiide dezvoltare a bugetului local

370203

-84.000

-240.000

-324.000

 

TOTAL VENITURI sectiunea de functionare

 

4.130.000

+80.000

4.210.000

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de functionare

Din care rezervă

 

4.130.000

 

67.000

+80.000

4.210.000

 

67.000

 

TOTAL VENITURI sectiunea de dezvoltare

 

772.000

+240.000

1.012.000

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de dezvoltare

 

1.308.000

+240.000

1.548.000

 

Deficitul secţiunii de dezvoltare acoperit din excedentul anului 2011

 

536.000

 

536.000

 

  Art.3. Se aprobă cheltuieli aferent drepturi contract colectiv de muncă în valoare totală de 279.000 lei din următoarele conturi 5102, 5402, 6102, 6602, 6702, 7002, 7402, 7010, după cum urmează:

-  hrană pentru angajaţi: 152.000 lei

-  cheltuieli de reprezentare (ţinută): 127.000 lei 

 

  Art.4 Pentru cheltuielile aferente cheltuielilor de transport pentru învăţământ se aprobă suma de 15.000 lei 

 

    Art.5.Se aprobă bugetul activităţii autofinanţate, conform anexei,care face parte  integrantă din prezenta, cu următorii indicatori:

          Venituri  Cheltuieli

- serviciul public de reparaţii  77.000  77.000

- cămin cultural       156.000  156.000 

  Venituri proprii cămin        56.000  56.000

  Subvenţii cămin de la Bugetul local      100.000  100.000

- păşuni comunale          7.000   7.000  - silvicultură       33.000  33.000

 

 

                    Propusa

Total  venit               273.000   

Total  cheltuieli  273.000

 

    Art.6. Repartizarea excedentului anului 2011:

Total excedent:          836.000

Din care virări către buget pentru gol de casă  Secţiune de funcţionare  300.000 

Finanţare secţiune de dezvoltare    536.000 

Art.7 Se propune finanţarea următoarelor lucrări/dotări de investiţii din bugetul local 

 

Nr. Crt.

Denumirea investiţiei

Suma propusă cu TVA

- Lei -

Influenţe

Sumă rectificată

-Lei-

Cod. Ind.

1

Centru de Sport şi de Agrement

10.000

 

10.000

67.02

2

PUG etapa II

50.000

 

50.000

70.02

3

Sediu şi  garaje SVSU

150.000

 

150.000

54.02

4

Modernizare străzi în localitatea Văleni

 

 

300.000

 

 

300.000

84.02

5

Utilităţi la grădiniţa Roteni

20.000

 

20.000

65.02

6

Alimentare cu apa in comuna Acatari –SF,PT-

50.000

 

50.000

70.02

7

Cumparare teren agricol

30.000

 

30.000

67.02

8

Reparatii capitale la Clădirea Primăriei Comunei Acăţari

698.000

+140.000

838.000

51.02

9

Asfaltare DC 64 Stejeris Gruisor

 

+100.000

100.000

84.02

 

TOTAL

1.308.000

+688.000

1.548.000

 

 

 

    Art.8. Se aprobă acordul de parteneriat nr.100017/228/18.01.2012 „Poliţie – Autorităţi Locale Servicii Publice în Parteneriat” între Inspectoratul de Poliţie Judeţean Mureş şi Consiliul Local Acăţari,  pentru decontarea de combustibil, în cantitate de : 75 l/lună.

    Art.9. Se aprobă alocarea sumei de 150.000 lei pentru finanţarea unor programe pentru susţinerea asociaţiilor, fundaţiilor şi cultelor.

    Art.10. Se aprobă nivelul maxim pentru cheltuieli de personal aferent anului 2012, în valoare de 1.879.000 lei.

    Art.11.Se aprobă Organigrama aparatului de specialitatea al Primarului comunei Acăţari, conform anexei nr.1,care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    Art.12.Se aprobă Statul de funcţii şi  şi numărul de personal al aparatului de specialitate al primarului  comunei Acăţari  şi a funcţiilor publice,conform anexei nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

  Art.13.Ordonatorul principal  şi compartimentul financiar  vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

 

 

 

    Preşedinte de şedinţă

       Nagy Miklos Istvan

           Avizat ptr.legalitate,

          Secretar,

        Józsa  Ferenc