23 January 2020

ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ                                                                        Vizat,

PRIMĂRIA COMUNEI                                                          Secretar general

ACĂŢARI                                                                                   Jozsa  Ferenc

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind aprobarea statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului

din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

 

            Primarul comunei Acăţari,

Văzând  referatul de aprobare  a Primarului comunei Acățari nr.560/2020 , și raportul  compartimentului de resort  nr.5532020,

                        Având în vedere prevederile :

Ø  Art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Păsăreni;

Ø  H.G.R. nr. Nr. 937/2018 din 7 decembrie 2018 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;

Ø  art. VI din O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare;

 
Ținând cont de  Hotărârea Consiliului Local al comunei Acățari nr.46 din  31 octombrie  2019 , privind aprobarea Statului de funcții și Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari
Având în vedere Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale;

Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică

                  În temeiul art.136  alin "1"   coroborat cu prevederile art.129  alin.(3) , lit.”c” din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,

 

 

P r o p u n e :

 

 

 

 

Art.1. – Se aprobă Statul de funcții și  Organigrama pentru  personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.

                        Art.2.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane ,Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.

 

                   Vizat

  Comisia  juridică

                  Nam Vilmos                                               Primar,

                                                                                       Osvath Csaba

 

 

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro,  www.acatari.ro
 

Nr. 560 din  22 ianuarie 2020
 

                                                                                             

REFERAT DE APROBARE

privind aprobarea Statului de funcții și Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari

 

 

 

În data de 5 iulie 2019 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ.

 

În art.129  este stipulat:

 

 Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:

a)atribuţii privind unitatea administrativ-teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local;

 

 În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:

 

c)aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;

 

 

Având în vedere că în statul de funcții ,față de cel precedent aprobat , există două posturi vacante :referent, clasa III, grad profesional superior  în cadrul Compartimentului fond funciar,pe perioadă nedeterminată și  post contractual de șofer autosanitară II,la compartimentul SMURD se propune  aprobarea noului Stat de funcții și Organigramă .

 

 

 

                                                                  Primar,

                                                                  Osvath Csaba