19 February 2016

ROMANIA  VIZAT

JUDEŢUL MUREŞ  Secretar,

COMUNA  ACĂŢARI      Jozsa  Ferenc

PRIMAR 


PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind  aprobarea rectificarii bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2016

 

 

       Primarul comunei Acăţari,

  Avînd în vedere prevederile art.38 (2) litera "d"din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală, republicată;

  În conformitate cu prevederile art.16 din Legea nr.500/2002,privind finanţele publice locale;

  Ţinând cont de Legea nr. 339/2015 a bugetului de stat pe anul 2016;

  H.G. nr. 15/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a precederilor Legii nr. 248/2015 privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor provenind din familii defavorizate și a procedurii de acordare a tichetelor sociale pentru grădiniță;

  Decizia nr. 5887/12.02.2016 AJFP Mures privind alocarea unor sume din TVA pentru finanțarea acordării stimulentului educațional , sub formă de tichete sociale pentru grădiniță, pentru anul bugetar 2016;

  Se propune rectificarea bugetului pe 2016 conform legea 273/2006

 

În temeiul art.45 alin. (6)  din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată

 

 P r o p u n e :

 

  Art.1.Se aprobă rectificarea Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2016, cu următorii indicatori principali:

       Lei  

Nr.

Crt.

Denumirea Indicator

Cod Ind

Program 2016

Influențe

Propunere rectificat

2016

1

Venituri proprii de la pers fizice şi pers juridice

 

2.890.000

 

2.890.000

2

Cote def. Din Impozitul pe venit

040201

1.464.000

 

1.464.000

3

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare

040204

812.000

 

812.000

4

Sume defalcate din TVA,

din care:

110202

2.115.000

 

2.115.000

5

Sume def. Din TVA din Învăţământ – salarii

110202

1.586.00

 

1.586.00

6

Sume def. Din TVA din Învăţământ – cheltuieli cu bunuri si servicii

110202

177.000

 

177.000

7

Sume def. Din TVA ptr. Asistenţi handicapaţi

110202

294.000

 

294.000

8

Sume def. Din TVA ptr. Evidenţa Populaţiei si ajutor de incalzire

110202

58.000

 

58.000

9

Sume def. Din TVA ptr. Tichete sociale preșcolari

110202

 

+18.000

18.000

10

Sume def. Din TVA ptr. Pentru drumuri

110205

7.000

 

7.000

11

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget,

Din care:

110206

693.310

 

693.310

12

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Direcţia Finanţelor Publice

110206

309.000

 

309.000

13

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Direcţia Finanţelor Publice – pentru rata imprumut

110206

335.310

 

335.310

14

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Consiliul Judetean 

110206

49.000

 

49.000

15

Subvenţii de la alte bugete,

din care:

4202

221000

 

221000

16

Subvenţii pentru încălzirea loc.

420234

40.000

 

40.000

17

Subvenţii de la buget de stat ptr. Finanţarea sănătăţii

420241

35.000

 

35.000

18

Finantarea Programului National de Dezvoltare Locala

420265

146.000

 

146.000

19

Sume primite de la UE in contul platilor efectuate

450202

225.000

 

225.000

 

TOTAL VENITURI conf. anexei

 

7.533.310

 

7.551.310

 

TOTAL CHELTUIELI

 

7.853.310

 

7.871.310

 

TOTAL VENITURI sectiunea de functionare

 

6.788.310

 

6.806.310

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de functionare

 

6.788.310

 

6.806.310

 

TOTAL VENITURI sectiunea de dezvoltare

 

745.000

 

745.000

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de dezvoltare

 

1.065.000

 

1.065.000

 

Deficitul secţiunii de dezvoltare acoperit din excedentul anului 2015

 

320.000

 

320.000

 

Se aprobă - Cheltuieli Secţiunii de Funcţionare  6.806.310 lei

     - Cheltuieli Secţiunii de Dezvoltare  1.065.000 lei

 

  Se rectifică cheltuielile la capitolul 65.02. învățământ titlul 57 aferent cheltuielilor pentru acordarea tichetelor sociale.   

Art.2.Ordonatorul principal  şi compartimentul financiar  vor duce la îndeplinire prevederile prezentului  proiect.

 

 

Vizat favorabil

Comisia pentru activități economico financiare,

Agricultură, amenajarea teritoriului și urbanism

  Paizs Sarolta    Primar,

     Osvath Csaba