11 May 2012

ROMANIA                                                                                 VIZAT

JUDEŢUL MUREŞ                                                                       Secretar,

COMUNA  ACĂŢARI      Jozsa  Ferenc

PRIMAR  

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind  aprobarea rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2012

 

 

       Primarul comunei Acăţari,

  Avînd în vedere prevederile art.38 (2) litera "d"din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală, republicată;

  În conformitate cu prevederile art.16 din Legea nr.500/2002,privind finanţele publice locale;

  În conformitate cu prevederile articolului 49 din Legea 273/29.06.2006 privind finanţele publice locale, Comuna Acăţari poate aproba  bugetul propriu ca urmare a unor propuneri fundamentale al ordonatorului  principal de credit pe baza art.23 din Legea 273/29.06.2006.

    Se propune rectificarea bugetului pe trimestrul II 2012 conform art. 49 alin 4.) 5.) din legea 273/2006

    Se propune rectificarea bugetului pe trimestrul şi IV 2012 conform art. 49 alin 4.) 5.) din legea 273/2006

  Având în vedere Convenţiile nr. 7828/2497 din 27.04.2012 şi 7832/2496 din 27.04.2012 încheiate între Consiliul Judeţean Mureş şi Comuna Acăţari privind transferul sumei de 200.000 respectiv 100.000 lei pentru finanţarea Asfaltării drumurilor comunale.

  Ţinând cont de art.4, alin (1) din Hotararea Guvernului nr. 142/ 2012 privind cheltuielile necesare pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale

  În temeiul art.45 alin. (6)  din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată

 

P r o p u n e:

 

Art.1. RECTIFICĂRI BUGET LOCAL

       Lei

Nr.

Crt.

Denumirea Indicator

Cod Ind

Propunere pe anul 2012

Influenţe

Rectificat

1

Venituri proprii de la pers fizice şi pers juridice

 

1.089.000

+200.000

1.289.000

2

Cote def. Din Impozitul pe venit

040201

498.000

 

498.000

 

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare

040204

658.000

 

658.000

3

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare – Directia Fin. Pub.

 

040204

531.000

 

531.000

4

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare – Consiliul Judeţean Mureş

 

040204

127.000

 

127.000

 

Sume defalcate din TVA

110202

1.507.000

 

1.507.000

5

Sume def. Din TVA pt. Învăţământ

110202

1.205.050

 

1.205.050

 

Sume def. Din TVA pt. finantarea cheltuieli curente invatamant

110202

114.000

 

114.000

 

Cheltuieli Anuale alte acţiuni

 

188.000

 

188.000

7

Sume def. Din TVA ptr. Asistenţi handicapaţi

110202

164.000

 

164.000

8

Sume def. Din TVA ptr. Evidenţa Populaţiei

110202

24.000

 

24.000

 

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget

110206

700.000

 

700.000

9

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – CJM

110206

73.000

 

73.000

10

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Direcţia Finanţelor Publice

110206

627.000

 

627.000

 

Subvenţii de la alte bugete

4202

82.000

+300.000

382.000

12

Subvenţii pentru încălzirea loc.

420234

60.000

 

60.000

14

Subvenţii de la buget de stat ptr. Finanţarea sănătăţii

420241

22.000

 

22.000

 

Finanţarea subprogramului privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate

42020901

 

+300.000

300.000

15

Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice

390201

688.000

 

688.000

 

TOTAL VENITURI conf. anexei

 

5.222.000

+500.000

5.222.000

 

Varsaminte din sectiunea de functionare pentru finantarea sectiunii de dezvoltare a bugetului local

370203

-324.000

-25.000

-349.000

 

TOTAL VENITURI sectiunea de functionare

 

4.207.000

+175.000

4.382.000

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de functionare

Din care rezervă

 

4.207.000

 

67.000

+175.000

4.382.000

 

67.000

 

TOTAL VENITURI sectiunea de dezvoltare

 

1.012.000

+325.000

1.337.000

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de dezvoltare

 

1.548.000

+325.000

1.873.000

 

Deficitul secţiunii de dezvoltare acoperit din excedentul anului 2011

 

536.000

 

536.000

 

Se aprobă - Cheltuieli Secţiunii de Funcţionare 4.382.000 lei

     - Cheltuieli Secţiunii de Dezvoltare 1.873.000 lei

  Art.3. Se aprobă cheltuieli aferent drepturi contract colectiv de muncă în valoare totală de 279.000 lei din următoarele conturi 5102, 5402, 6102, 6602, 6702, 7002, 7402, 7010, după cum urmează:

-  hrană pentru angajaţi: 152.000 lei

-  cheltuieli de reprezentare (ţinută): 127.000 lei 

 

  Art.4 Pentru cheltuielile aferente cheltuielilor de transport pentru învăţământ se propune suma de 15.000 lei 

 

  Art.5.Se aprobă bugetul activităţii autofinanţate, conform anexei,care face parte  integrantă din prezenta, cu următorii indicatori:

    Venituri  Cheltuieli

- serviciul public de reparaţii   77.000  77.000

- cămin cultural     156.000  156.000 

  Venituri proprii cămin     56.000  56.000

  Subvenţii cămin de la Bugetul local     100.000  100.000

- păşuni comunale     7.000  7.000  - silvicultură     33.000  33.000

 

 

    Propusa

Total  venit      273.000 

Total  cheltuieli   273.000

 

  Art.6. Repartizarea excedentului anului 2011:

Total excedent:      836.000

Din care virări către buget pentru gol de casă  Secţiune de funcţionare  300.000   

Finanţare secţiune de dezvoltare     536.000 

Art.7 Se propune finanţarea următoarelor lucrări/dotări de investiţii din bugetul local 

 

Nr. Crt.

Denumirea investiţiei

Suma propusă cu TVA

- Lei -

Influenţe

Sumă rectificată

-Lei-

Cod. Ind.

1

Centru de Sport şi de Agrement

13.000

 

13.000

67.02

2

PUG etapa II

50.000

 

50.000

70.02

3

Sediu şi  garaje SVSU

150.000

 

150.000

54.02

4

Modernizare străzi în localitatea Văleni

 

 

300.000

 

 

300.000

84.02

5

Utilităţi la grădiniţa Roteni

20.000

 

20.000

65.02

6

Alimentare cu apa in comuna Acatari –SF,PT-

50.000

 

50.000

70.02

7

Cumparare teren agricol

30.000

 

30.000

67.02

8

Reparatii capitale la Clădirea Primăriei Comunei Acăţari

704.000

 

704.000

51.02

9

Asfaltare DC 64 Stejeris Gruisor

100.000

+200.000

300.000

84.02

10

Asfaltare DC 43 Gaiesti Suveica

 

+100.000

100.000

84.02

11

Sistem de alarmare la efracţie

10.000

 

10.000

51.02

12

Centrala telefonică

21.000

 

21.000

51.02

13

Sistem control acces

12.000

 

12.000

51.02

14

Sistem de supraveghere video

30.000

 

30.000

51.02

15

Sistem avertizare la incendiu

11.000

+15.000

26.000

51.02

16

Sistem date voce

50.000

+10.000

60.000

51.02

 

TOTAL

1.551.000

+325.000

1.876.000

 

 

 

  Art.8.Ordonatorul principal  şi compartimentul financiar  vor duce la îndeplinire prevederile prezentului  proiect.

 

Vizat favorabil

  Comisia de buget finanţe

  Kereszturi  Istvan    Primar,

    Osvath Csaba