19 January 2022

ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ                                                                          Vizat,

PRIMĂRIA COMUNEI                                                             Secretar general

ACĂŢARI                                                                                      Jozsa  Ferenc

 

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

Privind  aprobarea  Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

 

            Primarul comunei Acăţari,

Văzând  referatul de aprobare  a Primarului comunei Acățari nr.381/2022 , și raportul  compartimentului de resort  nr.389/2022,

                        Având în vedere prevederile :

 

Ø  art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c”,art.139, art.370, art 407, art.409 alin.(1) și art.534 din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulerioare,

Ø  art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Acățari;

Ø  art. III,pct.8  din O.U.G. nr. 63/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare

 
Ținând cont de  Hotărârea Consiliului local Acățari,nr. 5 din 28 ianuarie 2021, privind modificarea și aprobarea Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

Având în vedere Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale;

Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică

 

                  În temeiul art.136  alin "1"   din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,

 

P r o p u n e :

 

 

Art.1.- Se aprobă  Statul de funcții și  Organigrama pentru  personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și anexei nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.

                        Art.2.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane , Agenție Naționale ale Funcționarilo Public Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.

 

 

 

                                                                                                          Primar,

                                                                                            Osvath Csaba

 

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro,  www.acatari.ro
 

Nr. 381 din 19 ianuarie 2022
 

                                                                                              

REFERAT DE APROBARE

privind modificarea  și aprobarea  Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

În data de 5 iulie 2019 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ.

 

În art.129  este stipulat:

 

 Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:

a)atribuţii privind unitatea administrativ-teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local;

 

 În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:

 

c)aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;

 

Având în vedere că în statul de funcții ,față de cel precedent aprobat , există modificări și anume:

 

-                     a fost numit persoană în funcția publică de consilier achiziții publice, clasa I,grad profesional principal , la Biroul financiar contabil și resurse umane

-                     au fost promovați  în gradul profesional imediat superior celui deținut a funcționarilor publici din cadrul Biroului financiar contabil și resurse umane, Compartiment de Asistență socială, SPCLEP Acățari,Compartiment de fond funciar,Poliția locală,din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari

-                     au existat decese și noi angajări la asistenți personali a persoanelor cu handicap grav,cu asistent personal

se propune modificarea și   aprobarea noului Stat de funcții și Organigramă  al aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari,

 

                                                                                    Primar,

                                                                   Osvath Csaba

 

ROMANIA

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI

Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro,  www.acatari.ro

 

          Nr. 389 / 19 ianuarie 2022

 

 

RAPORT DE SPECIALITATE

privind aprobarea statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului 

din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

                     Statul de funcţii cuprinde persoanele angajate la Primărie ,iar organigrama reprezintă stabilirea subordinii persoanelor angajate la şefi ierarhici superior.

                   În statul de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului există-:demnitari :2, secretar general : 1 ,consilier al Primarului – 1 administrator public:1 ,Biroul financiar contabil și resurse umane:7 angajați  ,Compartiment fond funciar: 3 angajați, Compartiment asistență socială: 19 angajați (5+14 asistenți personali) :Compartiment de dezvoltare publică:6 angajați, Compartimentul de recreație și sport:2 angajați ,Biroul SVSU:6 angajați; Serviciul Evidența Populației:3 angajați,Compartimentul Poliția Locală:5 angajați,Salubritate: 1 angajat,șofer microbuz școlar: 2 angajați.

 

           

         Funcţia         Număr posturi
Ocupate
Vacante
Total
Nr. total de demnitari
2
0
2
Nr. total de înalţi funcţionari publici
0
0
0
Nr. total de funcţii publice de conducere
2
0
2
Nr. total de funcţii publice de execuţie
17
0
17
Nr. total de funcţii contractuale de conducere**
2
0
2
Nr. total de funcţii contractuale de execuţie
17
0
18
Nr. total de posturi din cadrul instituţiei/autorităţii publice
40
0
41
Nr total de posturi potrivit art. III alin. (2) din O.U.G. Nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare ***

 
19
0
19
                  

 

 

                                                                             Șef Birou financiar contabil

                                                                                      Fulop Robert