22 February 2016

ROMANIA  VIZAT

JUDEŢUL MUREŞ  Secretar,

COMUNA  ACĂŢARI      Jozsa  Ferenc

PRIMAR

 

 

P R O I E C T  DE  H O T Ă R Â R E 

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Acățari

 

 

Primarul comunei Acățari,

  Având în vedere:

 

-  expunerea de motive a Primarului comunei Acățari nr.990/4/19.02.2015 și raportul biroului financiar contabil şi resurse umane nr. 991/4./19.02.2015;

-  prevederile  Legii nr. 188 / 1999, privind Statutul funcţionarilor publici

-  prevedrile Legii nr. 7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici

-  prevederile  Legii nr. 477 / 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;

-  prevederile Legii nr.53/2003,Codul Muncii,republicată cu modificările și completările ulterioare;

In temeiul prevederilor  art. 36 alin. 2 lit. a) , alin. 3 lit. b) precum si art. 45 alin.1 si art. 115 lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administrația publică locală, republicată, cu modificarile și completările ulterioare,

 

  P r o p u n e :

  Art. 1. Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Acățari, conform anexei, care face parte integrantă din prezenta .

  Art. 2. Cu punerea în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează primarul comunei Acățari,prin grija căruia sercinile de serviciu din aparatul de specialitate al angajaților vor fi refăcute în concordanță cu prevederile art.1.

  Art. 3. Prin grija secretarului comunei  Acățari prezenta se comunică către Instituţia Prefectului Judetului Mureș, Primarul comunei Acățari, Compartimentelor ,Birourilor din cadrul Primăriei comunei Acățari.

 

    Vizat

    Comisia juridică

    Nam Vilmos     Primar,

     Osvath Csaba