30 October 2012

 

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI

Tel/Fax: 0265 –333.112, 0265- 333.298; e-mail:  acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro

 

 

Nr.5681  din 30 octombrie  2012

 

 

 

 

P R O C E S-V E R B A L

al şedinţei   Consiliului local Acăţari din  30 octombrie  2012

 

 

 

 

  Încheiat azi 30 octombrie  2012 cu ocazia şedinţei ordinare  a  Consiliului local Acăţari .

  Sunt prezenţi:Osvath Csaba,primarul  comunei şi următori consilieri locali: Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László , Vajda György- Zsoli,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau .

  Preşedintele de şedinţă d-ul Voniga Ladislau roagă secretarul  comunei să prezinte observaţile consilierilor locali legată de conţinutul procesului verbal al şedinţei anterioare din data din 20 septembrie 2012 .

    Secretarul arată că nu a fost formulat nici o observaţie din partea consilierilor pentru modificarea conţinutului procesului verbal amintit,în consecinţă  aceasta se aprobă cu unanimitate .

   Preşedintele de şedinţă prezintă ordinea de zi pentru şedinţa de azi care cuprinde următoarele puncte:

  1.Proiect de hotărâre privind aprobarea Dispoziției Primarului comunei Acățari nr.314 din 23 octombrie 2012 cu privire la rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli.

  2.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli.

  3.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție bugetară pentru trimestrul III,anul 2012.

    4.Proiect de hotărâre privind aprobarea modificãrii Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Serviciului Poliţiei Locale Acãţari

  5.Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind măsurile de creștere a calității arhitectural – ambientale a clădirilor în comuna Acățari

 

 

  - 2 -

    6.Proiect de hotărâre privind aprobarea burselor școlare si cuantumul acestora pentru semestrul I - an scolar 2012 – 2013

    7.Proiect de hotărâre  privind însuşirea variantei finale a proiectului de stemă a comunei Acățari.

    8.Discuții legate de  situația cabinetelor medicale din comuna Acățari.

   9.Întrebări,interpelări.

    Nefiind alte propuneri din partea consilierilor ,cu unanimitate se aprobă ordinea de zi propusă.

  Se trece la discutarea primului punct înscris pe ordinea de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Dispoziției Primarului comunei Acățari nr.314 din 23 octombrie 2012 cu privire la rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli.

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre

  Fulop Robert:prezintă referatul de specialitate

  Fulop Robert:Consiliul județean Mureș a suplimentat suma repartizată inițial comunei Acățari cu 14.000 lei.

  Având în vedere că trebuia depus urgent  bilanțul trimestrial la Trezorăria Tg-Mureș,rectificarea bugerului s-a făcut prin Dispoziția Primarului,care trebuie validată prin Hotărâre de Consiliu local.

  Suma primită a fost utilizată la plata unor datori de la lucrarea de asfaltare a drumurilor din satul Văleni.

  Primar:suma primită se putea utiliza numai pentru plata arieratelor.

  Preşedinte de şedinţă: nefiind  intervenţi din partea consilierilor  supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  :  13 (Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán ,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László, Vajda György- Zsoli ,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se discută punctul doi înscris pe ordinea de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli.

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre

  Fulop Robert:prezintă referatul de specialitate

  Fulop Robert:față de veniturile prognozate ,încasările în buget au crescut su suma de 121.000 lei.Aceste încasări au fost realizate dintr-o mai bună colectare a taxelor și  din taxele de la autorizații de construcție.

  Având în vedere că încasările au crescut este normal ca și partea de cheltuieli a bugetului să se majoreze corespunzător.

  Suma respectivă va fi folosită pentru plata cheltuielilor administrative legate de curent electric,gaz metan,plata forării puțurilor ,iluminat public,prin cumpărarea de becuri econimice , plata cadorilor de Moș Nicolae pentru elevi,etc.

  Preşedinte de şedinţă: nefiind  intervenţi din partea consilierilor  supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  :  13 (Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán ,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László, Vajda György- Zsoli ,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau)

 

-  3 -

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Primar:la apropierea sfârșitul de an la unele capitole de cheltuieli sumele preconizate în bugetul inițial au fost epuizate. Sumele menționate de contabil referitoare la  încasările în plus cu privire la taxa autorizațiilor de construire se referă încasările de la firme mari,cum este Romcabul și nu la persoane fizice.

Cu suma propusă la partea de venituri, capitolele de la partea de cheltuieli pot fi echilibrate,fără a avea deficit bugetar.

  Referitor la cadurile de Moș Nicolae doresc să menționez că acest obicei în comuna noastră are deja o tradiție,existând elevi care în afara cadourilor primite de la Primărie nu beneficiază de alte daruri.

  După informațiile mele comuna Acățari va mai primi fonduri,urmând să se mai rectifice  bugetul,poate în această lună într-o ședință extraordinară.

  Se trece la discutarea punctului trei din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea contului de execuție bugetară pentru trimestrul III,anul 2012.

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre

  Fulop Robert:prezintă referatul de specialitate

    Primar:în legea finanțelor publice locale există prevederea că, contul de execuție bugetară trebuie aprobată prin Hotărâre de Consiliu local trimestrial.

  Depunerea dărilor de seamă la Trezorărie nu este posibilă fără această hotărâre.

  Preşedinte de şedinţă: nefiind  intervenţi din partea consilierilor  supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  :  13 (Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán ,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László, Vajda György- Zsoli ,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se discută punctul patru din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea modificãrii Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Serviciului Poliţiei Locale Acãţari.

  Secretar:este vorba despre  modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 10/2008 ,privind aprobarea Regulamentului privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea localităţii, precum şi constatarea şi sancţionarea faptelor ce constituie contravenţii

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

  Primar:după cum știți poliția comunitară a fost transformată în poliție locală.

  Nu a fost schimbată numai denumirea ci s-au făcut progrese și în ceea ce privește tehnica din dotare,prin încheierea unor protocoale de acces al Poliției locale  la baza de date a Ministerului Administrației și Internelor.

  Astfel se pot verifica de către angajați poliției locale următoarele baze de date:

 

 

-  4 -

   a) Evidenţa informatică a persoanelor date în urmărire şi a persoanelor dispărute-“Urmăriţi”

   b) Evidenţa informatică a furturilor de autovehicule săvârşite în România şi a celor săvârşite în alte state sesizate oficial Poliţiei Române-“Furt auto”

     c) Registrul naţional de evidenţă a permiselor de conducere şi a vehiculelor înmatriculate

     d) Registrul naţional de evidenţă a persoanelor.

  Având în vedere că există schimbări legislative de la adoptarea HCL nr.10/2008,prin proiectul de hotărâre s-a propus aducerea la zi a problematici legate de constatarea şi sancţionarea faptelor ce constituie contravenţii.

  Polițistul atuci este un bun profesionist dacă previne faptele ce pot constitui contravenți sau eventual fapte penale.

  Este bine ca polițiști să fie văzuți cât mai des și în locuri cât mai diferite pentru că potențialilor infractori să-i  fie frică pentru comiterea unor fapte.

  Rog pe șeful poliției locale să prezinte raportul de activitate,după care consilieri locali pot veni cu propuneri privind înbunătățirea activități poliției locale.

  Solovăstru P.Dănuț:prezintă raportul de activitate.

  Simon Gyorgy:ciobani merg cu oile unde vor,fără ca cineva să tragă la răspundere.Nu demult au intrat și în terenul meu în care era semănat lucernă ,provocând pagube .Ei au voie să intre unde vor? Ce facem cu ei?

  Pecsi Domokos:trebuie să hotărâm ceva legat de ciobani ,având în vedere că peste tot există reclamați împotriva lor.

  Simon Gyorgy:trebuie să stabilim clar când au voie să intre în terenurile proprietate privată a cetățenilor,iar dacă nu respectă, să introducem în hotărâre o amendă pentru această faptă.Nu este posibil ca cetățeni să rămână cu paguba produsă.

  Secretar:amenda în cauză este prevăzută în hotărârea de stabilire a taxelor de pășunat.Tot acolo există și prevederi referitoare la pagube.

  Primar:în cadrul Primăriei există o comisie de evaluare a pagubelor,dar pentru a recupera aceste pagube în unele cazuri este nevoie de intervenția instanțelor de drept.

  Simon Gyorgy:pentru un million de lei pagubă să apelez la Instanță?

  Voniga Ladislau:trebuie stabilite amenzi mai mari pentru aceste fapte,iar persoanelor cu peste 50 de oi trebuie transmise somați referitoare la  prevederile legale privind eventualele consecințele ale acestor fapte.

  Simon Gyorgy:am fost sesizat de mai multe persoane cu privire la pagubele provocate de oi.

  Este o problemă generală care trebuie tratată ca atare.

  Primar:acest punct a fost introdus pe ordinea de zi să veniți cu propuneri.

  Menyhart Balint:dacă ciobanul este amendat de exemplu cu trei milionae de lei,bani intră în contul Primăriei ,iar proprietarul rămâne cu paguba.

    Simon Gyorgy:dacă este amendat poate nu face a doua oară.

 

 

 

-  5-

  Primar:au existat și cazuri când păgubitul a venit la Primărie făcând circ,iar după un timp  pentru un kilogram de țuică  s-au înpăcat cu ciobanul.

  Eu sunt pentru respectarea ordini,legislație există și  trebuie aplicată,dar din păcate paguba proprietarilor se poate recupera greoaie.

  Pecsi Domokos:un procent din amendă să fie data păgubitului.

  Nam Vilmos:la începutul sezonului de pășunat fiecare cioban să fie obligat să vireze într-un cont special o anumită sumă,iar pagubele să fie achitate din aceasta.

  Primar:ciobani care au pășune proprietate private nu o să depună aceste sume.Propunerea se poate aplica eventual la ciobani care au contracte de concesiune cu Primăria.

  Nam Vilmos:ciobani intră pe lângă terenul lor și în alte terenuri.

  Varga Gheorghe:hotarul satului Suveica este cultivat în procent de 15%,ciobanul știind acest lucru umblă cu oile unde dorește.

  Voniga Ladislau:cultivat sau necultivat tot are un proprietar.

  Kereszturi Istvan:dacă un proprietar observă că ciobanul a intrat pe terenul lui,fără acordul acestuia,să depună în scris o sesizare la Primărie.

  Am avut cazuri când am fost întrebat dacă există depusă o sesizare scrisă.

  Simon Gyorgy:acest fenomen cu ciobani se întâmplă în fiecare an.

  Nu am depus sesizare scrisă,dar ar trebui să se facă ceva pentru stoparea fenomenului.

  Primar:o problemă mare este și cu proprietari de terenuri,care permit ciobanului să intre în parcelele lor,dar pentru a ajunge acolo ciobanul trebuie să treacă peste alte câteva parcele ai căror proprietari nu sunt de acord cu acest lucru.

  Astfel se întâmplă că ciobanul are acces într-o parcelă de  trei hectare,iar în realitate intră în douăzeci de hectare.

  Subliniez că legislație există dar trebuie și aplicată.

  Solovăstru P.Dănuț:dacă observați mișcări de animale pe câmp, anunțați poliția locală să ne deplasăm la fața locului să putem aplica legea.

  Kereszturi Istvan:să notați numărul de telefon al poliției locale.

  Doresc să menționez că este nevoie și de martori la aplicarea sancțiunilor.

  Voniga Ladislau:de unde știe polițistul local în a cui teren pasc oile?

  Primar:nici nu are de unde să știe,dar poate să afle.

  Preşedinte de şedinţă: nefiind alte intervenţi din partea consilierilor  supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  :  13 (Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán ,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László, Vajda György- Zsoli ,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se trece la discutarea punctului cinci din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind măsurile de creștere a calității arhitectural – ambientale a clădirilor în comuna Acățari.

 

 

-  6 -

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

  Secretar:etapele cuprinse în Regulament sunt:

    a) identificarea şi inventarierea clădirilor care pun în pericol sănătatea, viaţa, integritatea fizică şi siguranţa populaţiei şi/sau afectează calitatea mediului înconjurător, a cadrului urban construit şi a spaţiilor publice urbane , precum şi a deţinătorilor acestora;

     b) stabilirea zonelor de acţiune prioritară şi elaborarea regulamentelor de intervenţie,

    c) notificarea de către primar a deţinătorilor clădirilor inventariate;

   d) acordul  deţinătorului  privind realizarea măsurilor notificate

     e) proiectarea lucrărilor de intervenţie;

   f) executarea lucrărilor de intervenţie;

   g) recepţia la terminarea lucrărilor de intervenţie;

   h) recepţia finală, după expirarea perioadei de garanţie de bună execuţie de 5 ani de la data recepţiei la terminarea lucrărilor.

  În situaţia în care deţinătorii clădirilor  nu iau din proprie iniţiativă măsurile de realizare a lucrărilor de intervenţie, primarul, pentru a pune în aplicare hotărârea consiliului local, va solicita autorizarea instanţei judecătoreşti competente, prin ordonanţă preşedinţială, potrivit dispoziţiilor Codului de procedură civilă.

  Preşedinte de şedinţă: nefiind  intervenţi din partea consilierilor  supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  :  13 (Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán ,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László, Vajda György- Zsoli ,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se discută punctul șase din cadrul ordinei de zi referitoare la  proiectul de hotărâre privind aprobarea burselor școlare si cuantumul acestora pentru semestrul I - an scolar 2012 – 2013.

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

  Primar:în fiecare an au fost acordate burse școlare,în acest an se suma de 5.000 lei ,în limita bugetului.

  Am purtat discuți cu directorul școli ca elevi care au rezultate bune la învățământ să beneficieze de acest ajutor.

  Propun ca această sumă să fie aprobată de consiliul local ,cu toate că am avut cazuri când am ajutat elevi cu posibilitatea de afirmare , material sau prin alte moduri, fără succes,fără mulțumiri și acești elevi sunt la ora actuală pierduți pentru societate.

  Nam Vilmos:elevi a căror posibilități materiale sunt slabe din cauza părinților alcoolici să fie ajutați în natură și nu cu bani.

  Primar:în proiectul de hotărâre este vorba despre bursă școlară.

  Sunt sigur că există stabilită o strategie bună la conducerea școli cu privire la acordarea acestor burse.

 

 

-  7-

  Kereszturi Istvan:elevi ai căror părinți au posibilități materiale slabe au beneficiat de rechizite școlare.

  Preşedinte de şedinţă: nefiind alte intervenţi din partea consilierilor  supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  :  13 (Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán ,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László, Vajda György- Zsoli ,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se trece la discutarea punctului șapte din cadrul ordinei de zi referitoare la  proiectul de hotărâre  privind însuşirea variantei finale a proiectului de stemă a comunei Acățari. 

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

  Secretar:proiectul de stemă al comunei a fost aprobată prin HCL nr.68/2010,prezentul proiect de hotărâre neaducând nici o modificare față de hotărârea aprobată,numai va avea dată recentă.

  Preşedinte de şedinţă: nefiind  intervenţi din partea consilierilor  supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  :  13 (Ciatlos György ,Kereszturi István ,Magyari Zoltán ,Menyhárt Bálint,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta,Pécsi Domokos,Simon György,Szabó Lóránd László, Vajda György- Zsoli ,Varga Gheorghe,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se trece la  punctul opt înscris pe ordinea de zi referitoare la discuții legate de  situația cabinetelor medicale din comuna Acățari.

  Primar:asistența medicală în comună este asigurată de trei medici de familie și de un medic dentist.Nu doresc să discut calitatea actului medical ,dar având idei cu privire la îmbunătățirea serviciilor medicale doresc să le discut în principiu în consiliul local,motiv pentru care am propus acest punct pe ordinea de zi.

  Legislația până acum cu privire la concesionarea cabinetelor medicale a avantajat medicii, în sensul că au putut concesiona cabinetele medicale la un preț foarte mic. Termenul concesionări cu aceste redevențe mici a expirat.

  În fiecare an am fost sesizați de medici titulari ai cabinetelor medicale că nu se execută nici o lucrare la dispensarul medical,cu toate că exteriorul clădiri a fost zugrăvit,a fost renovat acoperișul clădiri,au fost amenajate WC-uri interioare,etc.

  Referitor la WC-ul pentru pacienți doresc să menționez că aceasta este mai mult închis,pentru a nu fi necesară curățirea lui.

  Am încercat să fac demersurile pentru a aduce alt medic de familie dar fără succes.

  Ideea mea ar fi ca aceste cabinet medicale să fie evaluate la un preț corect și să se vindă,astfel s-ar rezolva multe din problemele asistenței medicale.

  În cazul în care medical ar fi și proprietarul imobilului cu siguranță ar executa  lucrări de modernizare și ar investi în dotarea cabinetului,care în momentul de față este foarte slabă.

 

 

-  8 -

  Dacă actualul concesionar nu ar dori să cumpere cabinetul ,cu siguranță ar veni altcineva să cumpere și să investească în serviciile medicale ale comunei.

  Doresc să aud părilele voastre pentru ca în cazul în care sunteți de accord cu propunerea mea să fac demersurile legale pentru a pune în aplicare această idee.

  Pecsi Domokos:trebuie făcut în așa fel încât  comuna să nu rămână fără asistență medicală.

  Nam Vilmos:există o neînțelegere între medicii actuali,nu se pot înțelege cu privire la plata curentului electric sau a gazului metan.

  Dacă ești  bolnav și nu găsești pe medical la a care ești  înscris  ,celălalt medic nu prescrie medicamente.

  Szabo Lorand Laszlo:oare cu vânzarea cabinetelor medicale calitatea actului medical se va îmbunătăți? Va veni alt medic?

  Menyhart Balint:cu siguranță medicul care va veni va dori să facă mai mult și mai bine decât medicii care există la ora actuală.
  Magyari Zoltan:dacă cabinetul va fi în proprietate privată,proprietarul va face ce dorește cu el.

  Primar:în contract se va stipula că aceste spații vor avea și în continuare destinația de cabinet medicale .

  Kereszturi Istvan:am purtat discuții cu mulți cetățeni din comună și cunosc părerea acestora cu privire la calitatea serviciului medical din comună.

  Am auzit de la mulți bărbați că mai bine  s-ar duce la un medic de sex masculine.

  Sunt de părere că,concurența este benefică în orice activitate.

  Nam Vilmos:a fost mai demult o discuție pe marginea vânzări cabinetelor medicale,dar atunci consiliul local nu a fost de acord cu vânzarea.

  Menyhart Balint: atunci s-a dorit cumpărarea/concesionarea partea folosită de regeratatul dr.Vultur Ioan.

  O rezolvare a problemei cu privire la asistența medicală din comună ar fi înscrierea pacienților la alt medic.

  Primar:dacă din medici actuali careva nu ar cumpără cabinetul medical, atuci ar exista posibilitatea să vină un alt medic.

  Menyhart Balint:dacă cabinetele ajung  private cu siguranță proprietari vor avea grijă mai mare de ele.

  Primar:trebuie să ne amintim de dr.Budai Andras care a fost în comună mai mulți ani și despre care nimeni nu a putut să vorbească de rău.

  Am sesizări de la mai mulți cetățeni cu privire la aspectele legate de îngrijirea bolnavilor ,un caz ar fi  când un cetățeani a tăiat piciorul,iar medicul nici nu s-a uitat la el.

  Aș fi curios de dotarea cabinetelor,dar sunt convins că în douăzeci de ani nu s-a schimbat mai nimic.

  Am oferit posibilități de consultare a bolnavilor și în alte sate,dar fără rezultat.În Roteni consultările s-au efectuat  într-o încăpere care nu era mai mare de patru metri pătrați.

  Nam Vilmos:trebuie adus la cunoștința medicilor în scris , că se dorește vânzarea cabinetelor să vedem părerea lor.

 

-  9 -

  Menyhart Balint:eu sunt de părere că,cabinetele trebuie vândute.

  Primar:am dorit o primă consultare pe marginea acestei teme despre care cu suguranță că vom mai discuta.

  Președinte de ședință:dacă cineva are întrebări.

  Menyhart Balint:dacă în acest an Primăria va avea lemne de foc de vânzare?

  Primar:numai din luna ianuarie.

  Nam Vilmos:propun să se strângă semnături ca CEC Bank-ul din Acățari să funcționeze  pe tot parcursul săptămâni.

  Să rămână programul vechi,având în vedere că mulți cetățeni în vârstă fac drumul degeaba de la satele component comunei la Acățari.

  Totodată nu sunt mulțumit nici cu comportamentul angajaților.

  Am auzit când un om în vârstă a fost poftit foarte nepoliticos să se retragă mai în spate.

  Primar:mă voi deplasa personal la această Instituție să mă informez și să discut despre doleanțele cetățenilor.

  Pecsi Domokos:propun să se strângă semnături cu privire la calitatea necorespunzătoare a parametrilor curentului electric.

  Consilieri MPP-PCM numai înainte de campanie discută despre aceste lucruri.

  Primar:există o nemulțumire generală cu privire la calitatea curentului electric,care este intrerupt de foarte multe ori,iar la capătul linilor nu există tensiunea necesară funcționări aparatelor electrice.

  Consilieri să strângă semnături,iar Primăria va formula o adresă oficială către Electrica. 

 

 

Nefiind alte intervenţi din partea consilierilor,preşedintele de şedinţă mulţumeşte pentru participare ,considerând încheiate lucrările şedinţei de azi.

 

 

 

  Preşedinte de şedinţă

    Voniga Ladislau

  Secretar,

    Jozsa Ferenc