15 July 2015

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI

Tel/Fax: 0265 –333.112, 0265- 333.298; e-mail:  acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro

 

 

  Nr.4123  din  30 iunie  2015

 

 

P R O C E S-V E R B A L

al şedinţei   Consiliului local Acăţari din  30 iunie  2015

 

 

  Încheiat azi 30 iunie  2015 cu ocazia şedinţei ordinare  al  Consiliului local Acăţari .

  Sunt prezenţi:Osvath Csaba,primarul  comunei şi următori consilieri locali: Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos , Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau.

  La ședință participă d-ul Fulop Robert,șef Birou financiar contabil și resurse umane,Toth Emese Zsuzsanna,consilier Primar,Kocsis Robert,reprezentant Birou dezvoltare locală.

  Primar:primul punct pe ordinea de zi este alegerea președintelui de ședință pentru lunile iunie-august a.c.

  Nagy Erno propune pe d-ul Menyhart Balint.

  Primar:cine este pentru?

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Președinte de ședință:rog secretarul  comunei să prezinte observaţile consilierilor locali legate de conţinutul procesului verbal al şedinţei consiliului local din  data de  7 mai  2015.

    Secretarul arată că nu a fost formulată nici o observaţie din partea consilierilor pentru modificarea conţinutului procesului verbal amintit,în consecinţă  acestea se aprobă cu unanimitate .

  Preşedintele de şedinţă prezintă ordinea de zi pentru şedinţa de azi care cuprinde următoarele puncte:

  1.Proiect de hotărâre privind alegerea presedintelui de sedinta pentru perioada iunie-august  2015.

  2.Proiect de hotărâre privind validarea Dispoziției Primarului comunei Acățari nr.131/29.05.2015,cu privire la rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli.

 

 

 

  - 2 -

  3.Proiect de hotărâre privind validarea Dispoziției Primarului comunei Acățari nr.168/17.06.2015,cu privire la rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli.

  4.Proiect de hotărâre privind aprobarea transformării unui post de personal contractual de referent II în post de personal contractual de inspector de specialitate ,grad II.

  5.Proiect de hotărâre privind aprobarea Statului de funcții  şi organigramei aparatului de specialitate al Primarului comunei Acăţari.

  6.Proiect de hotărâre privind  aprobarea exploitării masă lemnoasă pe picior .

  7.Proiect de hotărâre privind mandatul dat reprezentantului  autorităţii de a vota în Adunarea Generală a A.D.I „AQUA INVEST MUREŞ”  modificarea și completarea Regulamentului serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare în aria de operare a S.C „Compania Aquaserv” S.A  și în consecință aprobarea noului Regulament al serviciului.

  8.Proiect de hotărâre privind mandatul dat reprezentantului autorităţii de a vota în Adunarea Generală a A.D.I „AQUA INVEST MUREŞ” aprobarea modelelor Contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare pentru persoanele fizice și juridice, inclusiv anexele acestora, în aria de operare a S.C „Compania Aquaserv” S.A.

  9.Proiect de hotărâre privind mandatul dat reprezentantului  autorităţii de a vota în Adunarea Generală a A.D.I „AQUA INVEST MUREŞ” ajustarea preţurilor şi tarifelor aferente Serviciului de apă şi de canalizare.

  10.Informare prezentat de primar cu privire la:amenajarea hidrotehnică a pârâului Niraj,organizarea zilelor comunei Acățari,acordul de principiu privind încheierea unei protocol de colaborare cu o localitate din Republica Ungară.

  11.Întrebări,interpelări.

  Fulop Robert:doresc să completăm ordinea de zi cu un punct,respectiv cu un  proiect de hotărâre  privind modificarea repartizări  pe angajați a  fondului de stimulant rezultat în urma activității de constatare,impunere,control și executarea  creanțelor fiscale pe membrii comisiei

Nefiind alte propuneri  cu unanimitate se aprobă ordinea de zi cu modificarea propusă .

Se trece la discutarea  punctului doi  înscris pe ordinea de zi referitoare la proiectul de hotărâre  privind validarea Dispoziției Primarului comunei Acățari nr.131/ 2015. 

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Fulop Robert:prezintă referatul de specialitate

Fulop Robert:prin Dispoziția Primarului nr.131/2015 a fost majorată capitolul privind finanțarea cheltuielilor cu salarii la capitolul învățământ  cu suma de 16.000 lei.

Având în vedere urgența cu care trebuia rectificat bugetul,aceasta s-a efectuat prin Dispoziție,care conform prevederilor legale trebuie validată în prima ședință de consiliu local.

  Primar:rectificarea s-a efectuat ca profesori să primească salarile.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

-  3 –

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se  discută  punctul trei  înscris pe ordinea de zi referitoare la proiectul de hotărâre  privind validarea Dispoziției Primarului comunei Acățari nr.168/ 2015. 

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Fulop Robert:prezintă referatul de specialitate

Fulop Robert:rectificarea este legată  tot de învățământ.După  rezolvarea salariului profesorilor,trebuia rezolvată și achitarea dărilor către stat după salar.

Acest lucru s-a realizat prin Dispoziția susmenționată.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se trece la discutarea punctului patru din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea transformării unui post de personal contractual de referent II în post de personal contractual de inspector de specialitate ,grad II.

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

  Secretar: angajați care au absolvit o instituție de învățământ superioar pot fi promovați într-o funcție care corespunde studiilor.

  Dacă un referent a terminat facultatea poate fi promovat în funcția de inspector.

   Promovarea într-o funcţie pentru care este prevăzut un nivel de studii superior se face numai în măsura în care conducătorul autorităţi sau instituţiei publice decide ca atribuţiile din fişa postului să fie modificate în mod corespunzător.

  La noi este situația d-nei Hosszu Agota Magdolna, referent II în cadrul compartimentului de fond funciar care  a terminat Facultatea de Business din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj Napoca.

  În situaţia în care nu există un post vacant, promovarea personalului plătit din fonduri publice în funcţii, grade sau trepte profesionale se va face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acestea sunt încadrate într-unul de nivel imediat superior,cum este propus în proiectul de hotărâre.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau).

  - 4 -

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se discută punctul cinci din ordinea de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Statului de funcții  şi organigramei aparatului de specialitate al Primarului comunei Acăţari.

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

  Secretar:Statul de funcții și organigrama se aprobă în fiecare an.

   Institutia  Prefectului -  judetul Mureş a comunicat Institutiei  noastre  că numărul  maxim  de  posturi  pentru  aparatul  de  specialitate  al  Primarului  si  pentru  instituţiile  publice locale  înfiinţate  prin  Hotărâri ale  Consiliului  local, la  nivelul  comunei  Acăţari,  pentru anul 2015  este  de  38  posturi.

  În statul de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului comunei în momentul de faţă sunt cuprinse următorii demnitari/angajaţi:demnitari :2,secretar,consilier al Primarului  :Biroul financiar contabil și resurse umane:7 angajați,Compartiment fond funciar: 3 angajați:Compartiment asistență socială:1 angajat:Compartiment de dezvoltare publică:5 angajați,Compartimentul de recreație și sport:3 angajați,Biroul SVSU:6 angajați; Serviciul Evidența Populației:3 angajați,Compartimentul Poliția Locală:5 angajați,Salubritate: 1 angajat.

Având în vedere că structura posturilor nu s-a modificat nu este nevoie de Avizul ANFP.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se trece  la discutarea punctului șase referitoare la proiectul de hotărâre privind  aprobarea exploitării masă lemnoasă pe picior .

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

Secretar: legislația prevede că proprietari şi administratori de spaţii verzi sunt obligaţi să asigure măsurile privind siguranţa persoanelor care pot fi afectate de ruperile şi desprinderile arborilor şi elementelor acestora, ca urmare a gradului de îmbătrânire avansat sau a stării fitosanitare precare.

    Instituția noastră a fost notificată de SC Nadal SRL,că pe terenul proprietatea comunei-zona Vațman-, există doi copaci care pericletează siguranța persoanelor și a clădirii în care societatea desfășoară activitatea.

  Pentru a evita eventualele evenimente nedorite s-a solicitat de la  Ocolul Silvic Tg-Mureș,eliberarea autorizației de tăiere.

  Pentru ca legislația să fie respectată  se propune aprobarea Consiliului local tăierea acestor copaci.

  Primar:lemnul rezultat din tăierea copacilor va fi utilizată de Instituția noastră.

-  5 –

 

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:   0

    Se discută punctual  șapte din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind mandatul dat reprezentantului  autorităţii de a vota în Adunarea Generală a A.D.I „AQUA INVEST MUREŞ”  modificarea și completarea Regulamentului serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare în aria de operare a S.C „Compania Aquaserv” S.A  și în consecință aprobarea noului Regulament al serviciului.

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

Secretar: prin proiectul de investiții „Extinderea şi reabilitarea infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Mureş”, se realizează modernizarea parcului de contoare prin achiziționarea a 40.000 de contoare cu citire la distanță.

  În acest sens, se impune modificarea Regulamentului serviciului de alimentare cu apă și de canalizare în aria de operare a S.C. „Compania Aquaserv” S.A Tîrgu Mureș, prin completarea acestuia, cu privire la:contorul de branșament cu citire la distanță; obligațiile utilizatorului, în sensul asigurării integrității acestor contoare, în caz de deteriorare din vina utilizatorului aceasta fiind obligat la plata unei despăgubiri,etc.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se trece la discutarea punctului opt din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind mandatul dat reprezentantului autorităţii de a vota în Adunarea Generală a A.D.I „AQUA INVEST MUREŞ” aprobarea modelelor Contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare pentru persoanele fizice și juridice, inclusiv anexele acestora, în aria de operare a S.C „Compania Aquaserv” S.A.

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

Secretar:în urma controlului experții din cadrul Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice s-a constatat faptul că modelele Contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare pentru persoanele fizice și juridice, inclusiv anexele acestora, nu au fost aprobate de către Asociaţa de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA INVEST MUREŞ”.

 

  - 6 -

  Ca urmare operatorul regional S.C. „Compania Aquaserv” S.A ne solicită aprobarea modelelor Contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare pentru persoanele fizice și juridice, inclusiv anexele acestora.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se discută punctul nouă din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind mandatul dat reprezentantului  autorităţii de a vota în Adunarea Generală a A.D.I „AQUA INVEST MUREŞ” ajustarea preţurilor şi tarifelor aferente Serviciului de apă şi de canalizare.

Primar:prezintă expunerea de motive și proiectul de hotărâre

  Secretar:prezintă referatul de specialitate

  Secretar:strategia de tarifare presupune ajustarea preţurilor şi tarifelor în fiecare an la data de 1 iulie atât cu inflaţia cumulată de la ultima ajustare cât şi în termeni reali.  Punerea în aplicare a noilor preţuri şi tarife este condiţie pentru obţinerea fondurilor pentru continuarea proiectului pe POS Mediu.

  Se pune la dispoziția consilierilor lista cu noile tarife.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se trece la discutarea  proiectului de hotărâre  privind modificarea repartizării  pe angajați a  fondului de stimulant rezultat în urma activității de constatare,impunere,control și executarea  creanțelor fiscale pe membrii comisiei.

  Fulop Robert:  în urma activității de constatare,impunere,control și executarea  creanțelor fiscale există un fond de stimulant care este repartizat angajaților.

  Tollas Monika înainte de a intra în concediu de maternitate a beneficiat  de o anumită sumă din acest fond ,iar prin proiectul de hotărâre se propune ca în continuare să beneficieze de 300 lei.

Primar:ce salar va avea cu acest fond?

Fulop Robert:în jur de 1.000 lei.

Primar:trebuie cunoscut că majoritatea angajaților au salariul minim pe economie.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

  - 7 -

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Primar:doresc să informez Consiliul local despre  cele menționate în ordinea de zi și despre alte probleme apărute recent.

  1.În cursul zilei de ieri a fost depusă o cerere a angajaților din aparatul de specialitate ,care solicită ca drepturile prevăzute în contractul colectiv de muncă-contravaloarea sumei pentru acordarea unei mese calde,respectiv suma de reprezentare-care nu se acordă din acest an,din cauza  constatărilor/Deciziei Curții de Conturi- să fie acordate în continuare și dacă este posibil retroactiv.

  Solicitarea este semnată de toți angajații Primăriei,care motivează cererea prin faptul că salariul este foarte mic,  cu toate că responsabilitățile cresc de la o zi la alta.

  Trebuie să menționez că din totalul de 36 de persoane care fac parte din aparatul de specialitate al Primarului ,  26 sunt  angajați cu salariul minim pe economie.

  Nu este de neglijat nici faptul că administrația nu mai reprezintă o tentație pentru persoane,cum a fost pe vremuri,datorită faptului că  salariul este cum este,iar responsabilitățile  sunt tot mai mari.

  Angajații sunt nevoiți să se ocupe cu unele probleme care ar trebui să  fie în sarcina altor  Instituții .Mă refer la problemele legate de împărțirea pachetelor pentru familiile defavorizate,la cererile unice de plată pentru terenuri ,unde responsabilitățile cad în sarcina Primăriilor,cu toate că practic noi ar trebui să eliberăm numai  o simplă adeverință,și exemplele se pot continua.

  Despre acordarea drepturilor solicitate de angajați,am avut mai multe discuții  cu ei ,dar doresc să menționez că legislația trebuie respectată.

  La cererea depusă voi răspunde după o consultare cu personalul de conducere,contabil șef,secretar.

  2.Doresc să Vă informez despre lucrările de amenajarea hidrotehnică a pârâului Niraj.

  De la început doresc să subliniez că este vorba despre o lucare cu un  impact uriaș pentru viitor.

  Cunosc faptul că unii cetățeni sunt nemulțumiți cu această lucrare,datorită faptului că pe terenul lor sunt cauzate stricăciuni.

  Trebuie să menționez că beneficiarul lucrărilor este Apele Române,Instituție care a solictat date despre familiile afectate de această lucare,urmând ca pagubele provocate să fie despăgubite.

  Practic după ce vor fi inventariate toate pagubele cauzate, urmează să se emită o Ordonanță de Urgență prin care familiile afectate vor fi compensate.

  Astfel de lucrări puteau să fie executate și pe  râul Târnava  , iar colectivitățile  care nu au fost de acord, pot observa rezultatele concrete  după ploilor abundete recente.

  Cota de inundație de râul susmenționat ,datorită lipsei amanejări  hidrotehnice învechite a fost depășită cu 25 de cm,existând probleme și în momentul de față.

-  8 –

Ce trebuie să cunoască toată lumea,  este faptul că toate familiile afectate de aceste lucrări vor fi vizitate de  specialiști,urmând ca cuantumul pagubelor să fie stabilite la fața locului.

Szabo Lorand Laszlo: de ce este nevoie ca toate familiile să fie vizitate?

Primar:pentru că  natura stricăciunilor diferă de la o familie la alta.

3.Legat de eventualul acord de principiu privind încheierea unei protocol de colaborare cu o localitate din Republica Ungară,doresc să Vă informez că  am primit o solicitare oficială din partea localități Sopronnemeti din Ungaria, prin care  suntem informați că această comunitate  dorește să se înfrățească cu un sat din comuna noastră.

Lângă solicitare există depusă acordul  Consiliului local din localitatea susmenționată.

Între această localitate și satul Găiești a existat o colaborare și în trecut  dar din diferite motive  legăturile au fost întrerupte.

Actualul primar ,care dorește înfrățirea  , m-a invitat la sfârșitul acestei săptămâni  în această localitate,la zilele satului,eveniment la care voi participa cu câteva persoane din satul Găiești.

Pentru a putea relua legăturile doresc să am acordul vostru de principiu.

 Președinte de ședință:cine este pentru?

Pentru  : 12 (Ciatlos György ,Kereszturi István , Magyari Zoltan, Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos ,  Paizs Sarolta , Pecsi Domokos ,Simon György ,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe ,Voniga Ladislau).

  Pecsi Domokos:invit pe consilierii care doresc să participle la zilele acestei localități să vină cu noi.

  4.Legat de zilele comunei Acățari ,doresc să avem o discuție pe această temă.

  Doresc să am acceptul vostru  pentru organizare , având în vedere că invitațile  pentru localitățile înfrățite trebuie trimise din timp,pentru a cunoaște cu exactitate numărul persoanelor care vor participa din străinătate la acest eveniment.

  Evenimentul va fi organizat în colaborare cu Asociaţia Prosperitate Rază de Soare-Napsugar Ember Jolet Egyesulet , existând un protocol semnat în acest sens,aprobat prin Hotărârea Consiliului local.

Protocolul de colaborare este încheiat  pentru o perioadă mai lungă.

  Programul va fi ca în anii precedenți,vineri deschiderea oficială,sămbătă concursul de gătit gulaș,duminică concursul Miss Valea Nirajului,programe artistice,etc.

  Numele persoanelor care vor concerta încă nu a fost definitivată,urmând ca la viitoarea ședință de Consiliul local,când se va stabili și suma necesară pentru organizare,să creionăm în mare tot programul.

  M-am gândit ca  foștii primari și consilieri local să primească o plachetă comemorativivă și diplomă ,eveniment la care cu siguranță vor participa multe persoane.

  Totodată doresc ca pozele foștilor primari să fie expusă pe un tablou,urmând ca după eveniment să găsim un loc corespunzător pentru fotografiile susmenționate.

 

  - 9 -

  Vă rog să Vă gândiți la această idée,urmând ca la ședința viitoare să  discutăm concret punerea în practică a celor susrelatate.

Aș dori să reflectați cât mergem înapoi în timp,acordăm diplome numai primarilor după 1989 sau și primarilor din vremea comunismului.

Vă rog ca pentru ședința viitoare să veniți cu idei pe marginea acestei probleme.

Acordarea acestor distincți nu va crea costuri suplimentare,diplomele putând executa pe plan local.

Pentru foști consilieri diplomele se pot preda de actuali consilieri,iar acest eveniment va angrena multe persoane,dând un caracter festiv deschiderii oficiale.

La organizarea  concursului  de frumusețe deja se lucrează,

Concursul de gătit gulaș are deja o tradiție,care trebuie continuat.

Pentru evenimentele culturale deja există solicitări,cum ar fi echipa de dans Bekecs.

Despre toate aceste probleme vom discuta mai mult în ședința viitoare.

Menhyhart Balint:cadrele didactice din satul Văleni au sesizat faptul că în școală nu există Internet,de care ar fi nevoie.

Primar:nu cunoșteam acest lucru,dar cu siguranță vom găsi o rezolvare.

Fulop Robert:vom contacta Romtelecomul.

Primar:am uitat să vă comunic faptul că din localitatea Beled,există un grup de elevi,cu patru cadre didactice în vizită la noi.

În cursul zilei de mâine voi vizita această delegație,dacă cineva din consilieri dorește să vină cu mine este binevenit.

 

 

 

 

  Nefiind alte intervenţi din partea consilierilor,preşedintele de şedinţă mulţumeşte pentru participare ,considerând încheiate lucrările şedinţei de azi.

 

 

  Preşedinte de şedinţă

   Menyhart  Balint

  Secretar,

    Jozsa Ferenc