24 November 2022

ROMÂNIA

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI

Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro

 

 

Nr. 7516 din 24 noiembrie  2022

 

 

 

P R O C E S-V E R B A L

al şedinţei  Consiliului local Acăţari din  24 noiembrie  2022

 

 

                   Încheiat azi 24 noiembrie  2022 cu ocazia şedinţei  ordinare   a Consiliului local al comunei Acăţari.

                   La ședință sunt prezenţi: Osvath Csaba,primarul  comunei Acățari  și următori consilieri locali: Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos.

Lipsesc:Albert Marton  ,Veres Gaspar Ervin .

La ședință participă: Toth Emese Zsuzsanna, administrator public, ,Soos Almos-Csaba, consilier primar Fulop Robert, șef  Birou financiar contabil și resurse umane , Szocs Judit,delegat sătesc satul Stejeriș.

 

Președinte de ședință:supun la vot conținutul procesului verbal al ședinței ordinare din data de  18 octombrie  2022  ,  care se află pe site-ul Primăriei.

 

                             Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

Președinte de ședință: Vă prezint ordinea de zi  :

 

                    1.Proiect hotărâre privind validarea Dispoziției Primarului comunei nr.203 din 14 noiembrie 2022,privind rectificarea bugetului.

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                   2.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul în curs.

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                   3.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție bugetară pentru trimestrul III, anul 2022.

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                   4. Proiect de hotărâre privind aprobarea constituirii dreptului de acces pe proprietatea publică al comunei Acățari ,  pentru S.C. RCS&RDS SRL în vederea edificării unui pilon necesar instalării, exploatării și intreținerii unor echipamente de telecomunicații mobile ușoare.

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                                                          - 2 -

                   5.Proiect de hotărâre privind  punere teren  la dispoziția proiectului ”Proiect Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă uzată în județul Mureș,în perioada 2014-2020, Zona Valea Nirajului, UAT Crăciunești,UAT Acățari,UAT Bereni,UAT Măgherani ” Lutul nr.3-Rețea de Distribuție UAT Acățari.

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                   6.Proiect de hotărâre privind aprobarea aderării comunei Papiu Ilarian la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA INVEST MUREŞ”

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                   7. Proiect de hotărâre privind aprobarea aderării orașului Sg.de Pădure la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA INVEST MUREŞ”

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                   8.  Proiect de hotărâre privind aprobarea Strategiei de tarifare conform rezultatelor Analizei Cost-Beneficiu pentru Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă potabilă si apă uzată din județul Mureș, în perioada 2014-2020, Zona LUDUȘ-GREBENISU DE CÂMPIE. UAT Luduș, UAT Sânger, UAT Tăureni, UAT Zau de Câmpie, UAT Grebenișu de Câmpie, UAT Șăulia, UAT Miheșu de Câmpie.

                                                                             Inițiator:Primarul comunei

                   9.Întrebări,interpelări.

 

          Președinte de ședință:supun la vot ordinea de zi propusă:

 

                   Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

                Se trece la discutarea primului punct  înscris pe ordinea zi referitoare la proiectul de hotărâre privind  validarea Dispoziției Primarului comunei nr.203 din 14 noiembrie 2022,privind rectificarea bugetului.

            Fulop Robert: Ținând cont de Decizia 16585/27.10.2022 privind repartizarea pe UAT a sumelor defalcate din TVA în vederea finanțării burselor pentru elevi, a fost alocată suma de 21.000 lei pentru finanțarea burselor.

Având în vedere caracterul urgent a rectificării bugetului local, plățile trebuind efectuate până la data de 15, sa rectificat bugetul de venituri și cheltuieli prin Dispoziţia primarului nr. 203 din 14 noiembrie 2022 cu următoarele date:

-Se majorează veniturile trimestrului IV cu suma de 21.000 lei, după cum urmează:

          - 21.000 lei la capitolul 11.02.02

-Se majorează cheltuielile trimestrului IV la cu suma de 21.000 lei, după cum urmează

          - 21.000 lei la capitolul 65.02, titlul 59

 

Conform art.2 din Dispoziţie acesta se va supune validării în prima şedinţă a consiliului Local Acăţari, drept pentru care se propune elaborarea proiectului de hotărâre a Consiliului local Acățari pentru validarea Dispoziției nr. 203/14.11.2022.

 

 

                                                  - 3 -

          Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

          Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

          Se discută punctul doi din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind  rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul în curs.

 

                      Fulop Robert: prin HG nr. 1362/2022 privind repartizarea pe județe a sumei prevăzute în bugetul de stat pe anul 2022 în vederea finanțării programului pilot de acordarea unui suport alimentari pentru preșcolari și elevi a fost repartizată comunei suma de 532.000 lei,care trebuie inclus în buget.

          Prin HG nr. 1306/2022 privind alocarea unei sume din fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2022 comunei Acățari a fost reparizată suma de 160.000 lei.

          Alte rectificări se referă la majorare cu 47.000 lei a venitirilor pentru plata ajutoarelor de încălzire,iar prin donația am primit suma de 20.000 lei de SC Surub Trade SRL,pentru sponzorizarea pachetelor de Moș Nicolae pentru elevi.

          Se propune o majorare de 5.000 lei  pentru plata salarilor, unde sumele au fost calculate în bugetul inițial chiar la limită.

          O altă majorare care se propune se referă la reparații la școli în valoare de 10.000 lei.

          Pentru cotizatți la diferire asociații,respectiv plata unor aavize se propune o majorare cu 20.000 lei a bugetului.

          Pentru Consiliul județean trebuie achitat suma de 108.000 lei,reprezentând taxă de salubritate pentru anul 2022.

          O altă modificare se referă la achitarea către constructorul Grădiniției din Acățari a sumei de 157.000 lei,reprezentând ultima factură la această investiție.

          Achitarea acestei sume a fost discutabilă ,dar  obligativitate de achitare a fost stabilită de Instanță.

          Au mai fost cuprinse în buget suma la programul PNRR,pentru consultanță.

          Cele de mai sus prezentate sunt modificările la rectificarea bugetului.

 

          Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

          Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

          Se trece la discutarea punctului trei din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul  de hotărâre privind aprobarea contului de execuție bugetară pentru trimestrul III, anul 2022.

                                                          - 4 -

 

                      Fulop Robert:  În conformitate cu prevederile   Legii nr.273/2006 ,privind finanţele publice locale,republicată, consiliul local a comunei trebuie să aprobe excuția bugetului local pe fiecare trimestru , drept pentru care, se propune spre aprobare contul de execuţie bugetară pe trimestrul III anul 2022 cu următoarele date:

 

            Bugetul Local:

total venituri:                     8.730.997 Lei

total cheltuieli:                   5.869.758 Lei

Rezultatul exercitiului       2.861.239 Lei

Secțiunea de funcționare:

venituri:                                       8.206.976 Lei

cheltuieli:                                     5.350.440 Lei

Rezultatul exercitiului SF:          2.856.536  Lei

Secțiunea de dezvoltare:

Venituri:                                            524.021  Lei

Cheltuilei:                                          519.318  Lei

Rezultatul exercitiului SD:                    4.703  Lei

Venituri Activitati autofinantate – Venituri proprii si subventii:

Venituri SF:                            130.446  Lei

cheltuieli:                                123.388 Lei

rezultatul exercitiului:                7.058  Lei

 

Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

          Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

                   Se discută punctul patru din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea constituirii dreptului de acces pe proprietatea publică al comunei Acățari ,  pentru S.C. RCS&RDS SRL în vederea edificării unui pilon necesar instalării, exploatării și intreținerii unor echipamente de telecomunicații mobile ușoare.

                  

                   Primar:am fost contactat de reprezentanții RDS, care în satul Vălenii doresc construirea  unui pilon necesar instalării, exploatării și intreținerii unor echipamente de telecomunicații mobile ușoare.

                   Construirea acestui pilon va avea efect în îmbunătățirea semnalelor de telecomunicații de pe raza comunei.

                   Am expus reprezentantului RDS că pe raza comunei nu dispunem de foarte multe locații,aflate în domeniul privat/public al comunei pentru acest obiectiv.

                   Pe baza aplicațiilor existente pentru semnale efectuat de RDS, alegerea  societății a fost partea din marginea  terenului de fotbal din satul Vălenii, care transmis la București a fost confirmat că corespunde acestei scop.

                   Edificarea acestui pilon va fi utilă nu numai satului Vălenii,ci întregii comunei,conducând la îmbunăătățirea  unui semnal mai bun pe raza comunei Acățari.

                                                          - 5 –

 

                   Societatea susmenționată a solicitat pentru  acest obiectiv  o suprafață de 250 mp din terenul respectiv.

Potrivit Legii societățile furnizoare de retele publice de comunicatii electronice au  dreptul de acces pe proprietatea publică pe baza unui contract cu titularii dreptului  de proprietate .

Tariful pentru exercitarea dreptului de acces pe proprietatea publică  este stabilit în  Decizia Autoritații Naționale pentru Administrarea și Reglementarea în Comunicații ,privind tarifele maxime care pot fi percepute pentru exercitarea dreptului de acces pe,deasupra,în sau sub imobile proprietate publică.

Acest tarif , conform reglementării susmenționate ,va fi de 1.000 euro/an

                   Conform legislației proprietarul terenului  trebuie să asigure  și dreptul de acces la acest teren,care va fi prevăzut în contract.

                  

Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

                   Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

           Se trece la discutarea punctului cinci din ordinea de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind  punere teren  la dispoziția proiectului ”Proiect Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă uzată în județul Mureș,în perioada 2014-2020, Zona Valea Nirajului, UAT Crăciunești,UAT Acățari,UAT Bereni,UAT Măgherani ” Lotul nr.3-Rețea de Distribuție UAT Acățari.

 

          Primar:În ședințele precedente am mai discutat despre acest proiect,care din comuna noastră se referă la satele Stejeriș,Acățari și Murgești.

          Fiind vorba despre o lucrare foarte mare există unele condiții care trebuie îndeplinite,cum ar fi organizare de șantier.

          În prima fază am propus terenul din spatele  terenului de fotbal,dar având în vedere că pentru organizare de șantier este nevoie de autorizație de construire,iar terenul are interdicție de construire până la eliberare PUZ,nerespectând una din condițiile esențiale.

          Astfel, împreună cu beneficiarul lucrării am optat pentru alt teren și anume terenul de fotbal din satul Murgești, pe care am reușit să întabulăm și care este teren intravilan și corespunde scopului.

          Totodată firma care a câștigat licitația a solicitat  prin cerere  punerea la dispoziție a unor spații unde să poată  desfășura diferite ședințe de lucru, și alte activități organizatorice , aici ne-am gândit la căminul cultural din satul Roteni cu anexele aferente , aceasta  fiind locția ceea mai potrivită pentru astfel de actiivități.

          Vestea bună este că cât de curând se vor începe lucrările.

          More Tibor:după organizare de șantier va mai putea folosii terenul din satul Murgești?

          Primar:după introducerea apei,va veni o altă lucrare tot atât de mare,respectiv canalizarea.

                                                          - 6 –

 

          Terminăm o lucrare începem alta,dar toate acestea duc la dezvoltarea comunei.

          Această lucrare este puțin întârziată,existând o contestație la licitație,care se va soluționa în mijlocul lunii decembrie.

          Din afară totul pare frumos,dar nu este totdeauna așa.

 

          Răspunzând la întrebare,conform contractului terenul de fotbal din Murgești,trebuie readus la starea inițială.

          Va fi greu dar vom vedea la momentul respectiv.

         

Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

                   Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

          Se discută punctul șase din cadrul ordinei de zi referitoare la  proiectul  de hotărâre privind aprobarea aderării comunei Papiu Ilarian la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA INVEST MUREŞ”.

 

            Secretar: Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA INVEST MUREŞ”, a fost constituită în  anul 2008 în scopul gestionării în comun a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, a exploatării în comun a reţelelor aferente acestui serviciu .

       Comuna Papiu Ilarian din judeţul Mureș a solicitat aderarea la această Asociaţie.

       Potrivit art.13 din Statut, Asociaţia poate accepta noi membrii cu acordul asociaţilor şi cu încheierea unui Act adiţional la  Statut.

       Orice unitate administrativ-teritorială care devine membru al Asociației acceptă în totalitate prevederile  statutului  și deleagă gestiunea Serviciului operatorului prin act adițional la contractul de delegare ce va fi semnat de Asociație în numele și pe seama unității administrativ-teritoriale respective.

          Din această Asiciație mulți membrii s-au retras pe parcursul anilor,dar văzând că există diferite proiecte în derulare,solicită aderarea,respectiv readerarea,cum este cazul comunei Papiu Ilrian.

 

Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

                   Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

 

 

                             - 7 -

 

          Se trece la discutarea punctului șapte referitoare la proiectul  de hotărâre privind aprobarea aderării orașului Sg.de Pădure la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA INVEST MUREŞ.

         

          Secretar: proiectul este identic cu cel care s-a discutat anterior, acuma fiind vorba despre orașul Sângeorgiu de Pădure.

 

Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

                   Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

          Se discută punctul opt din cadrul ordinei de zi referitoare la  proiectul  de hotărâre privind aprobarea Strategiei de tarifare conform rezultatelor Analizei Cost-Beneficiu pentru Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă potabilă si apă uzată din județul Mureș, în perioada 2014-2020, Zona LUDUȘ-GREBENISU DE CÂMPIE. UAT Luduș, UAT Sânger, UAT Tăureni, UAT Zau de Câmpie, UAT Grebenișu de Câmpie, UAT Șăulia, UAT Miheșu de Câmpie.

 

          Secretar: Potrivit cerințelor Ghidului solicitantului și a Aplicației de finanțare, din Regulamentul  al Autorității de Management pentru Programul Operațional de Infrastructură Mare (AM POIM), se impune aprobarea Planului anual de evoluție a tarifelor, conform rezultatelor Analizei Cost-Beneficiu, în vederea susținerii cofinanțării proiectului din partea Companiei Aquaserv SA, în proporție de 6%, cât și pentru acoperirea costurilor energetice necesare prestării/furnizării serviciilor de alimentare cu apă potabilă și canalizare.

Potrivit  Statutului ADI, aprobarea prețurilor și tarifelor se realizează de către Adunarea Generală a Asociației, prin hotărâre luată cu votul reprezentanților asociaților, în baza unui mandat special, acordat expres, în prealabil, prin hotărâre a autorități deliberative a asociatului al cărui reprezentant este.

În raport de aceste prevederi statutare se impune mandatarea reprezentatului Județului Mureș în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară AQUA INVEST MUREȘ să voteze Strategia de tarifare conform rezultatelor Analizei Cost-beneficiu necesar pentru implementarea investiției prin „Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă potabilă si apă uzată din județul Mureș, în perioada 2014-2020, “ Zona LUDUȘ-MIHEȘU DE CÂMPIE. UAT Luduș, UAT Sânger, UAT Tăureni, UAT Zau de Câmpie, UAT Grebenișu de Câmpie, UAT Șăulia, UAT Miheșu de Câmpie”.

          Cu toate că în proiectul de hotărâre nu este vorba despre comuna noastră, acest proiect trebuie aprobat de toți membri ADI.Tariful propus în proiectul de hotărâre este de 5,77 lei/mc apă și 5,16 lei/mc.

 

 

 

                                                - 8 -

 

Președinte de ședință: dacă nu sunt intervenții supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

                   Pentru   : 11( Balint Barnabas Attila, Ciatlos Gyorgy , Krizsan Tibor, Laszlo Jozsef  ,Magyari Zoltan  , Menyhart Balint, More Tibor, Nagy Albert , Nagy Dalma Imola  , Nam Vilmos , Pecsi Domokos)

Împotrivă:   0

Abţineri:      0

 

          Președinte de ședință: întrebări,înterpelări?

 

          Primar: dacu nu sunt doresc să Vă comunic punctual unele informații.

1.                  De la Minsterul Dezvoltării s-a comunicat că proiectul de  Construire locuințe de serviciu pentru specialiști din sănătate și învățământ din Comuna Acățari în valoare de 1.902.366  lei a fost aprobat.

          Consider că va un pas important atât pentru specialiști din sănătate cât și pentru învățământ de pe raza comunei noastre.

 

2.                  Din satul Vălenii au existat reclamații referitoare la problemele legate de tensiunea curentului electric în anume zone, din această localitate.

După o întâlnire cu reperezentanții Electrica  SA ,există promisiuni că se vor executa lucrări de modernizare  la rețea de curent electric din această localitate.

Vor fi montate două transformatoare,unul pe un teren din domeniul public lângă domiciliul  d-lui Kereszturi Arpad,iar celălalt în strada numită Hostat.

În cursul zilei de azi se vor definitiva investițiile susmenționate la Electrica și sper ca aceste lucrări să fie cuprinse pentru anul viitor.

Nu era nevoie de strângere de semnături,problema fiind cunoscută de noi și am și făcut pașii necesar pentru soluționarea acestei probleme.

 

3.                  Au început continuarea lucrărilor la Centrul Multifuncțional din satul Găiești și sper ca firma câștigătoare a licitației să termine această lucrare,conform contractului încheiat.

Este foarte greu să se găsească firme serioase cu potențial,care să dispună de muncitori , și să corespundă și pe plan financiar .

 

4.       Lucrările de canalizare a satelor Găiești și Vălenii a intrat în linie dreaptă și sperăm ca această lucrare să fie efectuată concomitent cu canalizarea celorlate sate respectiv Acățari, Murgești și Roteni.

Ar fi ideal dacă contractul pentru acestă lucrare ar putea fi semnat în acest an.

 

5.        Doresc să mulțumesc societății SC Surub Trade SRL pentru sponzorizarea oferită pentru  cumpărare de pachete de Moș Nicolae pentru elevi.

În numele Consiliulului local mulțumesc și pe această cale Societății.

 

6.      Legat de problema mea în legătură cu ANI,caz la care  v-am promis că o să Vă aduc la cunoștință noutățile sunt în măsură să fac câteva precizări.

 

 

                                       - 9 –

 

După 2- 3 ani în care am fost verificat,adudiat,am un răspuns de la Organele competente,prin care mi-sa adus la cunoștință că faptele care mi se incriminau nu sunt prevăzute de legea penală,dosarul fiind calsat pe motivul că fapta nu există.

În consecintă vestea îmbucărătoarea  pentru unii, mai ales în media online și nu numai , se cam sfârșesc cu această soluție.

De 10-15 ani sunt atacat, atât ca persoană cât și conducător de Instituție,de aceași persoană  pentru diferite motive ,care la rândul lor s-au dovedit false.

Va exista din partea mea o reacție, fiind vorba atât de prestigiul meu,cât și a familiei, după consultarea cu avocați.

Consider că onoarea mea,cât și a familiei și a Instituției pe care conduc trebuie apărat.

Am dorit ca acest lucru să ajungă la cunoștința populației.

Totodată doresc să mulțumesc persoanelor care au fost alături de mine și nu au crezut în aceste minciuni, care mi au fost aduse pe nedrept.

Despre  evoluțile ulterioare a cazului Vă voi informa și în continuare.

 

 

 

 

          Nefiind alte  intervenţi din partea  consilierilor ,preşedintele de şedinţă  mulţumeşte    pentru   participare ,considerând  încheiate   lucrările  şedinţei de azi.

 

 

 

Preşedinte de şedinţă

                     Nagy Dalma Imola

                                        Secretar general

                                           Jozsa Ferenc