ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.46
din 31 august 2020
privind alegerea presedintelui de sedinta pentru luniile
septembrie- noiembrie 2020
Consiliul local al comunei Acățari;
Având în vedere referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.5480/2020 , raportul compartimentului de resort nr. 5484/2020 ;
În conformitate cu prevederile art.123 ,alin.(1) din din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ;
Având în vedere prevederile art.8.1. din HCL nr.45 din 31 octombrie 2019
privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Comunei Acățari , județul Mureș ,revizuit conform O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificările și complările ulterioare;
Ținând cont de prevederile Legii nr.52/2003 ,privind transparența decizionalã în administrația publicã, republicatã, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.196, alin.(1), lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1), lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ,
H o t ă r â ș t e:
Art. 1. Alegerea ca presedinte de sedinta al consiliului local Acăţari, pentru lunile septembrie-noiembrie 2020 a d-lui consilier Menyhart Balint.
Art. 2. Domnul consilier Menyhart Balint exercită atribuţiile prevăzute de lege pentru preşedintele de şedinţă.
Art.3. În cazul lipsei preşedintelui ales la una din şedinţele organizate pe perioada mandatului, se va proceda la alegerea unui preşedinte de şedinţă numai pentru şedinţa respectivă, fără a se întrerupe mandatul de trei luni.
Art.4. Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei se însărcinează persoana nominalizată de la art. 1.
Art.5.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari , Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Preşedinte de şedinţă,
More Tibor
Avizat ptr.legalitate,
Secretar general,
Józsa Ferenc
PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI NR. …/2020
Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE
Data
ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei
responsabile să fectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii
……./…..…/2020
2
Comunicarea către primarul comunei
……./…..…/2020
3
Comunicarea către prefectul județului
……./…..…/2020
4
Aducerea la cunoștință publică
……./……../2020
5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual
……./…..…/2020
6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice,după caz
……./…..…/2020