ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.7
din 25 ianuarie 2022
privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a unui spaţiu , situat în imobilul din comuna Acățari,sat.Acățari,nr.199
Consiliul local al comunei Acățari;
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.384/2022 , și raportul compartimentului de resort nr.392/2022;
Având în vedere Avizul favorabil a Comisiei : Activităţi economico-financiare, Administrarea domeniului public și privat, Agricultură, Amenajarea teritoriului;
Având în vedere art. 129 alin. (2) lit. c şi alin. (6) lit. b coroborat cu prevederile art. 302-331 și art. 362, alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile 871-873 din Legea nr. 287/2009, privind Codul civil, cu modificările și completările ulterioare;
Văzând prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică,republicată,cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativcu modificările și completările ulterioare;
H o t ă r â ș t e :
ART. 1. - Se aprobă Studiul de oportunitate nr. 8400 din 27.12.2021 ,privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a unui spaţiu situat în com.Acățari,sat.Acățari,nr.199 , pentru activitate de Coafura si alte activitati de infrumusetare , proprietate comunei Acățari, conform anexei nr. 1 ,care face parte integrantă din prezenta.
ART. 2. – Se aprobă concesionarea prin licitatie publica deschisă a spațiului situate în com.Acățari,sat.Acățari,nr.199 ,proprietatea comunei Acățari, în suprafață totală de 40,2 mp , identificat în anexa nr. 2 , care face parte integrantă din prezenta.
ART. 3.– Se aprobă Documentația de atribuire privind concesionarea prin licitaţie publică a spaţiului cu destinaţia de cabinet medicale situate com.Acățari,sat.Acățari,nr.199 ,în suprafaţă totală de 40,2 mp, proprietate comunei Acățari,conform anexei nr. 3 care face parte integrantă din prezenta.
ART. 4.-Durata concesionării este de 15 de ani, cu posibilitate de prelungire.
ART. 5. – Prețul de pornire la licitațieva fi de:
- 1 euro/mp/lună
ART. 6. – Cu executarea prezentei se încredinţează Comisia de licitație,careva fi nominalizată prin Dispoziția Primarului.
ART. 7.- Prezenta se aduce la cunoștință publică,conform prevederilor legale și se comunică cu:
- Instituția Prefectului-jud.Mureș
- Primarul comunei Acățari
Preşedinte de şedinţă,
Menyhárt Bálint
Contrasemnează,
Secretar general,
Jozsa Ferenc
Anexa nr.1 la HCL nr.7/2022
ROMÂNIA,
JUDEŢUL MUREŞ
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro
Nr.8400/27.12.2021
STUDIU DE OPORTUNITATE
privind concesionarea prin licitaţie publică a unui spațiu cu destinația de salon coafură și alte activități de înfrumusețare, situat în comuna Acăţari,sat.Acățari,nr.199
INTORODUCERE
I. OBIECTUL STUDIULUI DE OPORTUNITATE
Concesionarea prin licitație publică a imobilului (construcții) ,situat în comuna Acțari,sat.Acățari,nr.199, în suprafață totală de 40.20 mp, identificat conform planului de amplasament si delimitare.
II. OBIECTUL CONCESIONĂRII
Imobilul ce urmează a fi concesionat are o suprafață totală de 40.20 mp, compus din suprafață de salon coafură și alte activități de înfrumusețare de 33.20 mp și suprafețe anexă de 7 mp care sunt destinate pentru concesionare în vederea desfășurării activități de salon coafură și alte activități de înfrumusețare : frizerie, coafura .
III.MOTIVAȚIA CONCESIONĂRII
Motivele de ordin legislativ, economic , financiar , social care impun concesionarea imobilului în suprafată totală de 40.20 mpsunt următoarele:
III.1 Administrarea eficientă a domeniului public și privat al comunei Acățari pentru atragerea de venituri la bugetul propriu și la bugetul local.
III.2 Creșterea potențialului zonei din punct de vedere al dotărilor.
III.3 Reconfigurarea urbanistică a localității Acățari .
III. Având în vedere prevederile H.G. nr.884/2004 privind concesionarea unor spații cu destinația de coafură și alte activități de înfrumusețare, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere art.129 alin.(2) lit.c și alin.(6) lit.b din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 302 – 331 și art. 362, alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Văzând prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.136 alin. 1 din Ordonanța de Urgență nr.57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ, vanzarea, concesionarea și închirierea se fac prin licitație publică , organizată în condițiile legii.
IV.DURATA CONCESIONĂRII
IV.1.Imobilul , proprietate publica a comunei Acățari , situat în comuna Acățari, sat.Acățari,nr. 199, în suprafața totală de 40.20 mp, compus din suprafață de cabinet medicale de 33.20 mp și suprafață anexă de 7 mp se concesionează pe o perioada de 15 (cincisprezece) ani .
IV.2.Contractul de concesionare poate fi prelungită prin act adițional, cu acordul ambelor părţi cu o perioadă egală cu cel mult jumătate din durata iniţială, cu notificarea prealabilă de 60 zile de către concesionar anterior expirării duratei contractului.
V.ELEMENTE DE PRET
V.1.Prețul minim de pornire al licitației este cel stabilit prin Hotărârea Consiliului Local al comunei Acățari nr.7/25.01.2022 de 1 euro/mp/lună pentru salon coafură și alte activități de înfrumusețare (40.20 mp).
V.2Plata concesionării se face în lei, semestrial.
V.3Pentru plata cu întârziere a obligațiilor fiscale se datoreaza majorări de întârziere conform legislației în vigoare.
VI.CARACTERISTICILE INVESTITIEI
În vederea exploatării eficiente și profitabile a imobilului ,se impune realizarea unui spațiu pentru activități de consultanță medicală de specialitate și laborator.
VII MODALITATILE DE ACORDARE A CONCESIONĂRII
7.1.Procedura de concesionare se realizează în conformitate cu prevederile O.U.G. 57/2019 Cod administrativ –privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia .
7.2.Concesionarea se face prin licitație publică.
7.3.Criteriul de atribuire al contractului este - cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere al concesionării.
Preşedinte de şedinţă,
Menyhárt Bálint
Contrasemnează,
Secretar general,
Jozsa Ferenc
Anexa nr. 2 la HCL nr.7/2022
ROMÂNIA,
JUDEŢUL MUREŞ
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Acăţari, nr. 214, judeţul Mureş, 547005
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro; www.acatari.ro
CAIET DE SARCINI
privind concesionarea prin licitaţie publică a unui spațiu cu destinația de cabinet medical, situat în comuna Acăţari, sat. Acățari, nr. 199
I. Obiectul închirierii
Imobilul (clădire), în suprafaţă totală de 40.20mp, situat în comuna Acăţari, sat. Acățari nr.199, jud. Mureș (Salon coafură și alte activități de înfrumusețare) .
II. Regimul juridic al imobilului
Imobilul propus concesionării face parte din categoria celor aflate în proprietate publică a Comunei Acăţari; nu este permisă subînchirierea sau orice formă de cedare a folosinţei bunului, contractul de concesionare se reziliază de drept.
III. Condiţiile concesionării imobilului
Concesionarul are următoarele obligaţii:
a. Este obligat să asigure exploatarea eficace în regim de continuitate şi de permanenţă a bunului imobil care face obiectul concesionării.
b. Este obligat să plătească redevență. În cazul în care concesionarul nu achită proprietarului redevența datorată la termenele prevăzute în contract, el datorează majorări de întârziere în cuantum de 0,1% pe zi de întârziere.
c. Obligaţia achitării impozitelor şi taxelor locale.
d. Pe lângă plata redevenței, concesionarul se obligă să plătească lunar, până la finele lunii în curs, consumul de energie electrică și consuml de gaze naturale. Pentru neplată la termen a sumelor aferente consumurilor şi serviciilor, a impozitelor şi taxelor locale, concendentul poate rezilia contractul fără alte formalităţi, concesionarul fiind obligat să elibereze şi să predea spaţiul concesionat şi să achite toate obligaţiile de plată rezultate din contract.
e. Să exploateze bunurile concesionate ca un bun proprietar, evitând degradarea lor.
f. Să asigure funcţionarea în deplină siguranţă a instalaţiilor şi să obţină toate avizele prevăzute de lege şi normativele în vigoare
g. Să răspundă de pagubele pricinuite bunurilor de incendiu, dacă nu va dovedi că incendiul a provenit din caz fortuit, forţă majoră sau dintr-un defect de construcţie ori prin comunicarea focului de la imobil învecinat. Dotarea spaţiilor concesionate cu mijloace de stingere a incendiilor este în sarcina concesionarului.
h. Să apere bunul concesionat împotriva oricărei atingeri provenite de la un terţ asupra proprietăţii sau posesiei bunului.
i. Să asigure paza bunurilor concesionate; În caz de absentare, concesionarul se obligă ca înainte de plecare, să desemneze în scris şi pe răspunderea sa un împuternicit în prezenţa căruia, concendentul să înlăture eventualele defecţiuni sau avarii de s-ar produce în acest interval. În caz contrar, comcesionarul va răspunde integral de eventualele pagube produse bunurilor concesionate, vecinilor.
j. Să suporte costul lucrărilor de reparaţie exterioare şi interioare la partea de construcţii, instalaţii şi accesorii aferente, lucrările de întreţinere la elementele de construcţii şi instalaţii devenite necesare ca urmare a uzurii morale a acestora pe toată durata contractului;
k. Să nu execute nici un fel de modificări în spaţiul concesionat sau la instalaţiile aferente, care presupun afectarea structurii de rezistenţa a imobilului, fără acordul proprietarului.
l. Concesionarul are obligaţia de a restitui bunul concesionat, după expirarea contractului de concesiune, în deplina proprietate, liber de orice sarcină, inclusiv investiţiile realizate, cel puţin în condiţiile în care a fost preluat, în caz contrar urmând să suporte contravaloarea daunelor produse, predare efectuându-se numai concendentului sau împuterniciţilor acestuia pe bază de proces verbal.
m. În cazul în care concesionarul sesizează existenţa sau posibilitatea existenţei unei cauze de natură să conducă la imposibilitatea realizării activităţii, va notifica de îndată acest fapt proprietarului, în vederea luării măsurilor de se impun.
Concendentul are următoarele obligaţii:
a. Să predea spaţiul, pe bază de proces verbal, odată cu semnarea contractului de concesiune.
b. Să asigure folosinţa spaţiului concesionat pe toata durata contractului
c. Să garanteze pe concesionar de evicţiunea provenită din fapta sa sau din faptele terţilor cât şi pentru viciile care fac improprie folosinţa spaţiului conform destinaţiei sale.
d. Riscul pieirii fortuite a bunului este suportat în toate cazurile de proprietar. Neîndeplinirea, în parte sau în tot, a condiţiilor stabilite prin contract și la termenele fixate, dă dreptul proprietarului, să considere contractul reziliat cu somaţie de judecată.
IV. Preţul de pornire a licitaţiei
1 euro/mp/lună, pentru salon coafură și alte activități de înfrumusețare (40.20 mp), cu plata în lei, la termene semestriale, dar nu mai târziu de 15 ale ultimei luni din semestru. Termenul de concesionare a imobilului
Imobilul se concesionează pentru o perioadă de 15 de ani, cu posibilitatea prelungirii cu acordul ambelor părţi cu o perioadă egală cu cel mult jumătate din durata iniţială, cu notificarea prealabilă de 60 zile de către chiriaş anterior expirării duratei contractului.
V. Condiţii de participare la licitaţie
Participantul la licitaţii are următoarele obligaţii:
a. Să fie persoană fizica sau juridică şi va depune următoarele documente:
§ Nume/denumire ofertant, sediul/adresa, nr. telefon, CNP/cod fiscal, cont bancar de trezorerie
§ Act constitutiv al societăţii, certificat de înregistrare fiscală şi de înregistrare la Registrul Comerţului
§ Certificat constatator
§ Cazier fiscal
§ Actul de reprezentare în cazul în care ofertele sunt depuse de reprezentant
§ Obligaţia participanţilor de a avea în obiectul de activitate activităţi de coafura si alte activitati de infrumusetare.
VI. Modul de organizare a licitaţiei
a. Concesionarea se va face prin licitaţie public în data decare va fi stailită prin Dispoziția Primarului comunei, la sediul primăriei.
b. Organizarea procedurii de licitaţie:
§ Comisia de licitaţie este numită prin dispoziţia primarului.
§ Comisia de licitaţie va analiza documentele prezentate şi va întocmi lista cu ofertanţii acceptaţi, neavând acces cei care nu au prezentat documentele de participare.
§ Şedinţa este condusă de preşedintele comisiei de licitaţie.
§ În ziua şi la ora stabilită pentru începerea licitaţiei preşedintele comisiei anunţă obiectul licitaţiei, face prezenţa participanţilor şi constată dacă sunt îndeplinite condiţiile legale.
§ Preşedintele anunţă preţul de la care se porneşte licitația cu precizarea salturilor de supralicitare.
§ În cazul în care nu s-a oferit cel puţin preţul de pornire, licitaţia se va repeta în aceleaşi condiţii, încheindu-se proces verbal de constatare. Repetarea licitaţiei se va face după trecerea a cel puţin 10 zile de la data ultimei licitaţii.
- Participanţii la licitaţie vor prezenta oferta de preţ, ofertă care trebuie să respecte condiţiile de salt precizate la deschiderea licitaţiei.
§ Preşedintele comisiei anunţă tare şi clar suma oferită de licitant.
- Dacă la a treia strigare a ultimei oferte nu se strigă o sumă mai mare, preşedintele comisiei anunţă adjudecarea licitaţiei care a oferit ultima sumă.
VII. Dispoziţii finale
a. După anunţarea câştigătorului de către preşedintele comisiei de licitaţie, se declară închisă licitaţie, în urma căreia se întocmeşte procesul verbal care se semnează de către comisia de licitaţie şi de către participanţi.
b. Procesul verbal cu documentele aferente licitaţiei se arhivează la sediul primăriei.
c. Participanţii pot formula contestaţii în cazul în care consideră că nu s-au respectat dispoziţiile legale referitoare la organizarea şi desfăşurare licitaţiei; Contestaţiile vor fi depuse la sediul primăriei, în termen de 24 ore iar primăria este obligată să soluţioneze contestaţia în termen de 3 zile de la depunerea .
d. Câştigătorul licitaţiei este obligat să semneze contractul de concesiune, sub sancţiunea pierderii garanţiei de participare la licitaţie.
Preşedinte de şedinţă,
Menyhárt Bálint
Contrasemnează,
Secretar general,
Jozsa Ferenc
Anexa nr.3 la HCL nr.7/2022
DOCUMENTAȚIE DE ATRIBUIRE
I.AUTORITATEA CONTRACTANTA
Denumire: COMUNA ACATARI
Adresa: str. Principala, nr.214
Localitate: Acatari
Codpostal: 547005 ITara:Romania
Telefon: 0265-333.112
Telefon: 0265-333.298
Documentația de atribuire se poate obtine: Biroul Financiar-Contabil din cadrul Primăriei Comunei Acățari, loc. Acățari , nr.214, jud. Mureș;
E-mail: acatari@cjmures.ro
Alteinformatii si/sauclarificari potfiobtinute:
· La adresamaisusmentionata
· altele:(secificati /adresa /fax /interval orar)
Datalimitadeprimire asolicitarilor declarificari
Data: conform Dispoziției Primarului
Adresa: Acatari, str. Principala, nr.214, jud. Mures
Data limita de transmitere a raspunsurilor la clarificari, este cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
II. OBIECTULCONTRACTULUI
1) Denumire contract: Concesionareaimobilului aflat in domeniul public al comunei Acățari situat in loc. Acățari, nr.199, jud. Mures in suprafață de 40.20 mp.
2). LEGISLATIAAPLICATA:Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ si H.C.L. nr.7/25.01.2022
III.CRITERII DE CALIFICARESI/SAU SELECTIE
§ Formularinformatii generale, Scrisoare de inaintare, Formular de oferta, Declaratia privind falimentul
§ Act constitutiv al societăţii, certificat constatator de la Registrul Comerţului
valabil(sa nu fie mai vechi de 30 de zile)
§ Cazier fiscal
§ Actul de reprezentare în cazul în care ofertele sunt depuse de reprezentant
§ Certificat deatestare fiscala delaPrimaria si de la ANAF,
§ Obligaţia participanţilor de a avea în obiectul de activitate activităţi de coafură și alte activități de înfrumusețare .
§ Insusirea contractului deinchiriere, fara/cu obiectiuni prin semnaresiparafare .
IV.PREZENTAREA OFERTEI
IV.1) Limba deredactare aofertei: limba romana
IV.2) Perioada devalabilitate aofertei:
Oferta va fi valabila pana in data de_____________________(Dispoziție Primar)
IV.3) Garantia departicipare :
Garantiei pentru participare va fi de 100 lei valabilă până indata de: ______________(Dispoziție Primar).
Modul deconstituire agarantiei pentru participare:
Garantia departicipare se exprima inlei sipoate fi constituita in urmatoarele forme:
· scrisoare degarantie bancara prezentata inORIGINAL, in cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata silegalizata aacesteia.
· depunerea sumer de bani la caseria autoritatii contractante;
· depunerealaautoritatea contractanta cu cel putin 24 de ore inainte de data deschiderii ofertelor a unui ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Tg-Mures nr. R008TREZ4765006XXX004449 .
Modul derestituire agaranției pentru participare:
Garantia de participareserestituie in cel mult 3zile lucrătoare de ladata semnării contractului.
IV.4) Moduldeprezentare a propunerii financiare
Propunerea financiaravafiexprimata fermin euro.
Ofertantul trebuie saprezinte formularul de oferta care reprezinta elementul principal alpropunerii financiare.
IV.5.) Moduldeprezentare aofertei
- Adresa lacare sedepune oferta: loc.Acatarinr.214 jud. Mures .
- Datalimitapentru depunereaofertei: Dispoziție Primar
- Numarul de exemplare: in original 1 exemplar
Fiecare exemplar al ofertei trebuie sa fie semnat de catre ofertant.
Pe plicul exterior se va indica :
“ Licitaţia pt. Concesionarea imobilului aflat in domeniul public al comunei Acatari situat in loc. Acățari, nr.199, jud. Mureș” ,cu inscriptia «A NU SE DESCHIDEINAINTE DEDATA………»,(Dispoziție Primar)
Denumirea ofertantului
Plicul exterior va trebui să conţină:
a) Formularul: Informatii Generale, Scrisoare de inaintare si Declaratie privind falimentul; semnată de ofertant, fără îngroşări, ştersături sau modificări;
b)acte doveditoare privind calităţile şi capacităţile ofertanţilor, conform solicitărilor autorităţii contractante;
c) documentul pt. garantia departicipare in original,
Pe plicul interior, care conţine Formular de oferta -oferta propriu-zisă, pe plicul interior se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum şi domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.
Oferta depusă la o altă adresă a autorităţii contractante decât cea stabilită sau după
expirarea datei-limită pentru depunere se returnează nedeschisă.
V.DESCHIDEREA OFERTEI
Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul organizatorului in data de____________(Dispoziție Primar)lacare vor fiprezenti membrii comisiei pentru evaluare reprezentantii operatorilor economici carevorprezenta sidocumentul deimputernicire (daca este cazul).
VI. CRlTERII DEATRlBUlRE:
Evaluarea se va face dupa cumurmeaza:
-valoareacelmaimare nivel al chirieioferta exprimata in euro/mp/luna 100pct
-pentru ovaloare ofertatamaimicadecatceamaimarevaloare ofertata,punctajul secalculeaza astfel:
Pvaloare ofertata_n=valoare ofertata_n /valoare maxima ofertata*100puncte(P1)
-valoareaminima cepoatefiofertataestede 1 euro/mp/luna pentrusalon de coafură și alte activități de înfrumusețare (40.20 mp) .
Preşedinte de şedinţă,
Menyhárt Bálint
Contrasemnează,
Secretar general,
Jozsa Ferenc
SCRISOARE DE lNAINTARE
Catre .
(denumireaautoritatii contractante siadresa completa)
Caurmare aanuntului departicipare aparut pesite-ul Primaria Comunei Acatari Loc Acatari, jud. Mures,din datade .........................,siinziarul ........................... privind aplicarea procedurii pentru atribuirea
Contractului.............................................................................. , (denumirea licitatiei publica)
noi ...................................... vatransmitem alaturat urmatoarele: (denumirea/numele ofertantului)
1.documentul ......................................... privindgarantia pentru
(tipul, seria/numarul, emitentul)
participare, incuantumul siinforma stabilite dedumneavoastra prin documentatia pentru elaborarea siprezentarea ofertei;
2.coletulsigilat simarcat inmod vizibil, continand, inoriginal :
a)oferta;
b)documentelecare insotesc oferta.
Avem sperantacaoferta noastra este corespunzatoare sivasatisface cerintele,
Data completarii
Cu stima,
Ofertant
...........................
.
Operator Economic
(denumirealnumele)
INFORMATII GENERALE
1.Denumirea numele:
GENERALE
2.Codul fiscal:
3.Adresa sediului central:
4.Telefon:
Fax:
E-mail:
5.Certificatul deinmatriculare/inregistrare.............................................
.
(numarulinmatriculare/inregistrare, data)
6.Obiectul deactivitate,pedomenii: ................................ _ (inconformitate cuprevederile din statutul propriu)
6.1.Activitati CAEN pentru care existaautorizare (seva solicita dupa caz, certificatul constatator conform caruia operatorul economic indeplineste conditiile defunctionare specifice pentru activitatea CAEN incare seinscrie obiectul contractului deachizitie)
7. Birourile filialelor /sucursalelor locale, daca este cazul..........................................(adresele comlete , tel. Fax )
8. Contul nr.........................
deschislabanca
Operator economic
(semnatura, stampila)
Operator economic
(denumirea/numele)
DECLARATIE
privind falimentul
Subsemnatul .......................................................... , reprezentant imputernicit al.......................................... ,(denumirea/numele sisediul/adresa operatorului economic) incalitate de candidat/candidat asociatlofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator al candidatului/ofertantului la procedura de atribuire a contractului de inchiriere..................................................
.............................. decatre .......................................................... ,declarpeproprie raspundere ca:
a)numi-amincalcat obligatiile stabilitepotrivit art.51dinLegeanr.98/2016;
b)nurnaafluinprocedura insolventei sauinlichidare, insupraveghere judiciara sauinincetarea activitatii;
c)nuamcomis0abatereprofesionala gravacaresaimipunaindiscutieintegritatea
d) nu am incheiat cu alti operatori economici acorduri care vizeaza denaturarea concurentei in cadrulsauinlegatura cuprocedura incauza;
e)nurnaafluinvreosituatiedeconflictdeintereseincadrulsauinIegaturacuprocedura incauza; f)nuamparticipat lapregatirea procedurii deatribuire sauparticiparea mealapregatirea procedurii nuacondusla0distorsionare aconcurentei;
g)numi-am incalcat inmod grav saurepetat obligatiile principale ce-mireveneau incadrul unui contract de achizitii publice, al unui contract de achizitii sectoriale sau al unui contract de concesiune incheiate anterior, nu au existat incalcari care au dus la incetarea anticipata a respectivului contract,platadedaune-interese saualtesanctiuni comparabile;
h) nu m-am facut vinovat de declaratii false in continutul informatiilor transmise la solicitarea autoritatii contractante in scopul verificarii absentei motivelor de excludere sau al indeplinirii criteriilor de calificare siselectie, amprezentat informatiile solicitate, sunt in masura saprezint documentele justificative solicitate;
i)nu amincercat sainfluentez in mod nelegal procesul decizional alautoritatii contractante, sa obtinem informatii confidentiale carene-arputea conferi avantaje nejustificate incadrulprocedurii deatribuire, nuamfumizat dinneglijenta informatii eronate carepotavea0influenta sernnificativa asupra deciziilor autoritatii contractante privind excluderea dinprocedura deatribuire, selectarea sauatribuirea contractului deachizitie publica/acordului-cadru catreoperatorul economic pecare-l reprezint.
Subsemnatul declar cainformatiile furnizate sunt complete șicorecte in fiecare detaliu și
inteleg ca autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii declaratiilor, oricedocumente doveditoare decaredispun.
Inteleg caincazulincareaceasta declaratie nuesteconforma curealitatea suntpasibil de incalcarea prevederilor legislatiei penaleprivind falsulindeclaratii,
Datacompletarii
Operator economic, (semndturd autorizata)
OPERATOR ECONOMIC
(denumirealnumele)
FORMULAR DE OFERTA
Catre .
(denumirea autoritatiicontractante siadresa cornpleta)
Domnilor,
Examinand documentatiadeatribuire, subsemnatii, reprezentanti aiofertantului -----
______________________________
(denumirea/numeleofertantului)
,neoferimca,inconformitate
cu prevederile si cerintele cuprinse in documentatia mai sus mentionata, sa luăm în concesiune imobilului aflat in domeniul public al comunei Acățari, situat in loc. Acățari, nr.37/A, jud. Mureș" în suprafața de 157,05 mp, pentru suma de ....................................... euro/mp/luna pentru cabinete medicale și ....................................... euro/mp/luna pentru anexe.
Neangajam samentinem aceastaofertavalabilapentru o duratade .................... zile,respectiv panaladatade, eavaramane obligatorie pentru noi sipoate fiacceptata oricand inainte deexpirarea perioadei de valabilitate.
Pana la incheiereasi sernnarea contractului de inchiriere aceasta oferta, impreuna cu
comunicarea transmisa dedumneavoastra, prin care oferta noastra este stabilita castigatoare, vor constitui uncontract angajantintrenoi.
Precizam ca:
......... depunem ofertaalternativa, alecareidetaliisuntprezentate intr-unformular deofertaseparat, marcatinmodclar"alternativa";
.............nudepunem ofertaalternativa,
(sebifeaza optiunea corespunzatoare)
Aminteles siconsimtim ca,incazulincareofertanoastra estestabilitacafiindcastigatoare, sa constituim garantia de buna executie in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire.
Intelegem canusuntetiobligati saacceptati ofertacueelmaiscazutpretsauoricealtaoferta
pecare0 putetiprimi.
Data I I
............................................................................... ,
(nume,prenume sisemnatura), L.S.
incalitatede reprezentant legalautorizat sasemnezofertapentrusiin numele." (denumirea/numeleoperatorului economic)