23 January 2019
ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ Vizat,
PRIMĂRIA COMUNEI Secretar
ACĂŢARI Jozsa Ferenc
PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind aprobarea Statului de funcții și Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari
Primarul comunei Acățari;
Văzând expunerea de motive a Primarului comunei Acățari nr.433/2019 și raportul de specialitate nr. 438/2019;
În conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999,privind Statutul funcționarilor publici,republicată,cu modificările și completările ulterioare;
Ținând cont de prevederile Hotărârii Guvernului României nr.611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii-Cadru nr.153/2017,privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
Văzând prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică,republicată,cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.36, alin.(3), lit.”b” coroborat cu art. 45 alin. (6) din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, republicată,
P r o p u n e:
Art.1.Se aprobă Statul de funcții și Organigrama pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari ,conform anexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.
Art.2.Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane ,Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului comunei.
Vizat
Comisia juridică
Nam Vilmos Primar,
Osvath Csaba