20 November 2018
ROMÂNIA Vizat
JUDEȚUL MUREȘ Secretar
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂȚARI Józsa ferenc
PRIMAR
PROIECT DE HOTĂRÂRE
Privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al
Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Acățari
Primarul comunei Acățari,
Având în vedere expunerea de motive a Primarului comunei Acățari nr.6457/22.10.2018 , raportul de specialitate nr. 7182 /2018 , la proiectul de hotărâre privind aprobarea noului regulament,
Ținând cont de avizul nr.11021 din data de 14.11.2018 al Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București, înregistrat la Primăria comunei Acățari sub nr.16781/14.11.1018
În conformitate cu prevederile art. VI și a punctului 1 din anexa la O.U.G nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare și cele ale art. 107 din Legea nr.188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată cu modificările ulterioare,
Având în vedere prevederile H.G. nr.2104/2004 privind criteriile de dimensionare a numărului de funcții din aparatul serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor, constituirea patrimoniului și managementul resurselor umane, financiare și materiale,
Văzând prevederile O.U.G. nr. 33/2016 pentru modificarea și completarea unor acte normative privind actele de stare civilă și actele de identitate ale cetățenilor români,
Potrivit prevederilor art. 1, 4 și 9, alin. (3) din O.U.G nr. 84/2001 privind înființarea, organizarea și funcționarea serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor, aprobată prin Legea nr. 372 din 2002, cu modificarile și completările ulterioare,
Văzând prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică,republicată,cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art.36, alin (2) litera (a) coroborat cu alin. (3) lit.b, art.45 alin (1) și art.115 alin.(l) lit. (b) din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată cu modificările și completările ulterioare,
P r o p u n:
Art.l Se aprobă Regulamentul de Organizare și Funcționare al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Acățari, conform Anexei care face parte integrantă din prezentul proiect de hotărâre.
Art.2 Dispozițiile contrare hotărârii adoptate se abrogă.
Art.3 Cu ducerea la îmdeplinire a hotărârii ce se va adopta se încredințează primarul comunei Acățari, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Acățari.
Art.4 Prezenta se comunică:Instituției Prefectului Mureș, Primarului comunei Acățari, D.E.P.A.B.D București, D.J.E.P Mureș și se aduce la cunoștință publică, conform prevederilor legale.
Vizat,
Comisia juridică Primar,
Nam Vilmos Osvath Csaba