22 January 2021
ROMANIA VIZAT
JUDEŢUL MUREŞ Secretar,
COMUNA ACĂŢARI Jozsa Ferenc
PRIMAR
PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din aparatul de
specialitate al Primarului comunei Acăţari, pentru anul 2021
Primarul comunei Acăţari,
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.392/2021 , și raportul compartimentului de resort nr.397/2021,
În conformitate cu prevederile art.365-562 din OUG nr.57/2019,privind Codul Adminitrativ,cu modificări și completări,
Având în vedere Ordinul Preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr.7660/2006, de aprobare a Instrucţiunilor pentru elaborarea planului de ocupare a funcţiilor publice,
Ținând cont de prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.136,alin.(1) și art.196,alin.(1),lit.”a” din OUG nr.57/2019,privind Codul Adminitrativ,cu modificări și completări,
P r o p u n e:
Art.1. Se aprobă Planul de ocupare a funcţiilor publice din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acăţari, pentru anul 2021, conform anexei ,care face parte integrantă din prezenta propunere.
Art.2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se însărcinează Biroul financiar contabil şi resurse umane.
Art.3. Prezenta se comunică domnului primar al comunei Acăţari, Osvath Csaba , Agenției Naționale a Funcționarilor Public , Instituţiei Prefectului judeţului Mureş și se aduce la cunoștință,conform prevederilor legale.
Primar,
Osvath Csaba
ROMÂNIA,
JUDEŢUL MUREŞ
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro
Nr. 392 din 22 ianuarie 2021
R A P O R T DE S P E C I A L I T A T E
privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din aparatul de
specialitate al Primarului comunei Acăţari, pentru anul 2021
În conformitate cu prevederile legale planul de ocupare a funcţiilor publice se elaborează anual, de către primar , prin aparatul de specialitate, pentru autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală.
Planul de ocupare a funcţiilor publice stabileşte:
a) numărul maxim al funcţiilor publice rezervate promovării funcţionarilor publici;
b) numărul maxim al funcţiilor publice care vor fi rezervate în scopul promovării rapide;
c) numărul maxim al funcţiilor publice care vor fi ocupate prin recrutare;
d) numărul maxim al funcţiilor publice care vor fi înfiinţate;
e) numărul maxim al funcţiilor publice care vor fi supuse reorganizării;
f) numărul maxim de funcţii publice pe fiecare clasă, categorie şi pe grade profesionale;
g) numărul maxim al funcţiilor publice de conducere şi al funcţiilor publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici.
În momentul de față la Instituția noastră există 19 funcții publice din care: 2 de conducere (secretar,șef birou financiar contabil și resurse umane) și 17 de execuție ( 9 inspectori,2 referenți,5 polițiști locali și un post vacant de consilier achiziții publice).
Planul de ocupare a funcțiilor publice este întocmit conform Ordinului Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 7660 din 24 august 2006 de aprobare a Instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice.
Secretar,
Jozsa Ferenc