20 January 2023

ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ                                                                          Vizat,

PRIMĂRIA COMUNEI                                                             Secretar general

ACĂŢARI                                                                                      Jozsa  Ferenc

 

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind  aprobarea  Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

 

            Primarul comunei Acăţari,

Văzând  referatul de aprobare  a Primarului comunei Acățari nr.434/2022 , și raportul  compartimentului de resort  nr.442/2022,

                        Având în vedere prevederile :

 

Ø  art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c”,art.139, art.370, art 407, art.409 alin.(1) și art.534 din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulerioare,

Ø  art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Acățari;

Ø  art. III,pct.8  din O.U.G. nr. 63/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare

 
Ținând cont de  Hotărârea Consiliului local Acățari,nr. 16 din 24 februarie 2022, privind modificarea și aprobarea Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

Având în vedere Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale;

Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică

 

                  În temeiul art.136  alin "1"   din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,

 

P r o p u n e :

 

 

Art.1.- Se aprobă  Statul de funcții și  Organigrama pentru  personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și anexei nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.

                        Art.2.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane , Agenție Naționale ale Funcționarilo Public Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.

 

 

 

                                                                                                          Primar,

                                                                                            Osvath Csaba

 

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro,  www.acatari.ro
 

Nr. 434 din 20 ianuarie 2023
 

                                                                                              

REFERAT DE APROBARE

privind aprobarea  Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

În data de 5 iulie 2019 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ.

 

În art.129  este stipulat:

 

 Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:

a)atribuţii privind unitatea administrativ-teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local;

 

 În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:

 

c)aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;

 

Având în vedere că în statul de funcții ,față de cel precedent aprobat , există modificări și anume:

 

-                     a fost aprobată demisia unui polițist local și prin transfer a fost numită o altă persoană

-                     a fost aprobată demisia referentului de la Compartimentul de fond funciar,

-                     au existat decese și noi angajări la asistenți personali a persoanelor cu handicap grav,cu asistent personal

 

se propune  aprobarea noului Stat de funcții și Organigramă  al aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari,

 

 

                                                                                    Primar,

                                                                   Osvath Csaba