19 January 2022
ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ Vizat,
PRIMĂRIA COMUNEI Secretar general
ACĂŢARI Jozsa Ferenc
PROIECT DE HOTĂRÂRE
Privind aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
Primarul comunei Acăţari,
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.381/2022 , și raportul compartimentului de resort nr.389/2022,
Având în vedere prevederile :
Ø art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c”,art.139, art.370, art 407, art.409 alin.(1) și art.534 din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulerioare,
Ø art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Acățari;
Ø art. III,pct.8 din O.U.G. nr. 63/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare
Ținând cont de Hotărârea Consiliului local Acățari,nr. 5 din 28 ianuarie 2021, privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
Având în vedere Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale;
Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
În temeiul art.136 alin "1" din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,
P r o p u n e :
Art.1.- Se aprobă Statul de funcții și Organigrama pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și anexei nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.
Art.2.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane , Agenție Naționale ale Funcționarilo Public Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Primar,
Osvath Csaba
ROMÂNIA,
JUDEŢUL MUREŞ
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro
Nr. 381 din 19 ianuarie 2022
REFERAT DE APROBARE
privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
În data de 5 iulie 2019 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ.
În art.129 este stipulat:
Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:
a)atribuţii privind unitatea administrativ-teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local;
În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:
c)aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;
Având în vedere că în statul de funcții ,față de cel precedent aprobat , există modificări și anume:
- a fost numit persoană în funcția publică de consilier achiziții publice, clasa I,grad profesional principal , la Biroul financiar contabil și resurse umane
- au fost promovați în gradul profesional imediat superior celui deținut a funcționarilor publici din cadrul Biroului financiar contabil și resurse umane, Compartiment de Asistență socială, SPCLEP Acățari,Compartiment de fond funciar,Poliția locală,din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari
- au existat decese și noi angajări la asistenți personali a persoanelor cu handicap grav,cu asistent personal
se propune modificarea și aprobarea noului Stat de funcții și Organigramă al aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari,
Primar,
Osvath Csaba
ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro
Nr. 389 / 19 ianuarie 2022
RAPORT DE SPECIALITATE
privind aprobarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului
din cadrul Primăriei comunei Acățari
Statul de funcţii cuprinde persoanele angajate la Primărie ,iar organigrama reprezintă stabilirea subordinii persoanelor angajate la şefi ierarhici superior.
În statul de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului există-:demnitari :2, secretar general : 1 ,consilier al Primarului – 1 administrator public:1 ,Biroul financiar contabil și resurse umane:7 angajați ,Compartiment fond funciar: 3 angajați, Compartiment asistență socială: 19 angajați (5+14 asistenți personali) :Compartiment de dezvoltare publică:6 angajați, Compartimentul de recreație și sport:2 angajați ,Biroul SVSU:6 angajați; Serviciul Evidența Populației:3 angajați,Compartimentul Poliția Locală:5 angajați,Salubritate: 1 angajat,șofer microbuz școlar: 2 angajați.
Funcţia Număr posturi
Ocupate
Vacante
Total
Nr. total de demnitari
2
0
2
Nr. total de înalţi funcţionari publici
0
0
0
Nr. total de funcţii publice de conducere
2
0
2
Nr. total de funcţii publice de execuţie
17
0
17
Nr. total de funcţii contractuale de conducere**
2
0
2
Nr. total de funcţii contractuale de execuţie
17
0
18
Nr. total de posturi din cadrul instituţiei/autorităţii publice
40
0
41
Nr total de posturi potrivit art. III alin. (2) din O.U.G. Nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare ***
19
0
19
Șef Birou financiar contabil
Fulop Robert