22 February 2016
ROMANIA VIZAT
JUDEŢUL MUREŞ Secretar,
COMUNA ACĂŢARI Jozsa Ferenc
PRIMAR
P R O I E C T DE H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Acățari
Primarul comunei Acățari,
Având în vedere:
- expunerea de motive a Primarului comunei Acățari nr.990/4/19.02.2015 și raportul biroului financiar contabil şi resurse umane nr. 991/4./19.02.2015;
- prevederile Legii nr. 188 / 1999, privind Statutul funcţionarilor publici
- prevedrile Legii nr. 7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici
- prevederile Legii nr. 477 / 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
- prevederile Legii nr.53/2003,Codul Muncii,republicată cu modificările și completările ulterioare;
In temeiul prevederilor art. 36 alin. 2 lit. a) , alin. 3 lit. b) precum si art. 45 alin.1 si art. 115 lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administrația publică locală, republicată, cu modificarile și completările ulterioare,
P r o p u n e :
Art. 1. Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Acățari, conform anexei, care face parte integrantă din prezenta .
Art. 2. Cu punerea în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează primarul comunei Acățari,prin grija căruia sercinile de serviciu din aparatul de specialitate al angajaților vor fi refăcute în concordanță cu prevederile art.1.
Art. 3. Prin grija secretarului comunei Acățari prezenta se comunică către Instituţia Prefectului Judetului Mureș, Primarul comunei Acățari, Compartimentelor ,Birourilor din cadrul Primăriei comunei Acățari.
Vizat
Comisia juridică
Nam Vilmos Primar,
Osvath Csaba