22 October 2021

ROMANIA

JUDEŢUL MUREŞ                                                                 Vizat,

COMUNA ACĂŢARI                                                           Secretar

PRIMAR                                                                            Jozsa  Ferenc

                                                                                  

P R O I E C T    D E     H O T Ă R Â R E

privind desemnarea reperezentantului  Consiliului local în Comisia de evaluare a probei de interviu,ce urmează a fi constituită în vederea organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea  funcțiilor de director și director adjunct

 

 

                   Primarul comunei Acăţari,

                        Având în vedere referatul de aprobare  al Primarului comunei Acățari nr.6966/2021 , raportul  de compartimentului de resort   nr. 6972/ 2021 și avizul Comisiei de specialitate ,

                        Văzând adresa nr.8233/06.10.2021 a ISJ Mureș,prin care solicită desemnarea reperezentantului  Consiliului local în Comisia de evaluare a probei de interviu,ce urmează a fi constituită în vederea organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea  funcțiilor de director și director adjunct,

                        Conform prevederilor  Legii educației naționale nr.1/2011,cu modificările și completările ulterioare,

                        În conformitate cu prevederile art.5, pct.II,lit.”c” din OME nr.4597/2021,modificată și completată,pentru   aprobarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat,

                        Ținând cont de prevederile Legii nr.52/2003 ,privind transparența decizionalã în administrația publicã, republicatã, cu modificările și  completările ulterioare,                  

În temeiul  prevederilor  art. 129 alin.(2),lit.”d” și alin.(7),lit.”a”  coroborat cu art.136  alin. (1)  din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrative,

 

 

 

P r o p u n e:

 

 

                   Art.1. Se desemnează d-ul/d-na____________________________, având funcția de _________________________,ca reprezentant al Consiliului local Acățari, în  Comisia de evaluare a probei de interviu,ce urmează a fi constituită în vederea organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea  funcțiilor de director și director adjunct la Școala Gimnazială Acățari.

                   Art.2.D-ul/d-na_______________________________ va îndeplinii atribuțiile prevăzute în OME nr.4597/2021.

                   Art.3.Prezenta se aduce la cunoștință public și se comunică cu:

-         Primarul comunei Acățari

-         Instituția Prefectului jud.Mureș

-         Inspectoratul Școlar județean Mureș

-         D-ul/d-na____________________

 

 

Primar,

Osvath Csaba

 

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro,  www.acatari.ro
 

          Nr. 6966/ 22 octombrie 2021
                            

                                      REFEREAT DE APROBARE
privind desemnarea reperezentantului  Consiliului local în Comisia de evaluare a probei de interviu,ce urmează a fi constituită în vederea organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea  funcțiilor de director și director adjunct

 

 

                   În conformiate cu prevederile OME nr.4597/2021,modificată și completată, prin OME nr.5195/2021 privind modificarea și completarea anexei la Ordinul nr.4597/2021 pentru   aprobarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat în anul 2021 se desfășoară concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct .

                   Concursul constă în:

-         analiza dosarelor

-         probă scisă

-         interviu

 

Comisia de evaluare a probei de interviu, pentru fiecare unitate de învăţământ, se constituituie prin decizie a inspectorului şcolar general, având următoarea componenţă:

1)preşedinte - un inspector şcolar;

2)membri:

a)doi reprezentanţi ai unităţii de învăţământ, dintre cadrele didactice titulare ale unităţii de învăţământ, aleşi prin vot secret de către consiliul profesoral. Consiliile profesorale din unităţile de învăţământ vor desemna cei doi membri titulari în comisie şi un membru supleant.

În cazul centrelor judeţene de excelenţă, inspectorul şcolar general desemnează două cadre didactice titulare cu performanţe profesionale deosebite la concursuri şi olimpiade şcolare.

b)un reprezentant al consiliului local, desemnat prin hotărâre a consiliului local, respectiv un reprezentant al consiliului judeţean/consiliului local al sectorului municipiului Bucureşti, desemnat prin hotărâre a consiliului judeţean/local al sectorului, în cazul unităţilor de învăţământ special, centrelor şcolare pentru educaţie incluzivă şi CJRAE/CMBRAE.

În cazul în care, în termen de 10 zile de la data solicitării, autorităţile locale nu-şi desemnează reprezentantul, atunci membru de drept al comisiei de evaluare a interviului devine cadrul didactic desemnat ca membru supleant de către consiliul profesoral al unităţii de învăţământ.

3)Fiecare comisie este asistată tehnic de un secretar, fără drept de evaluare. Acesta poate fi informatician sau cadru didactic cu abilităţi de operare pe computer.

 

                                                                                      Primar,

                                                                                      Osvath Csaba