17 September 2012
ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ Vizat,
PRIMĂRIA COMUNEI Secretar
ACĂŢARI Jozsa Ferenc
P R O I E C T D E H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Statului de personal/funcţii şi organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Acăţari
Primarul comunei Acăţari,
Ţinând cont de prevederile art. 107 si 112 alin.(1) din Legea nr. 188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata , cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Legii nr. 161/2003 , cu modificarile si completarile ulterioare ;
Vâzând adresa Institutiei Prefectului - judetul Mureş, comunicată Institutiei noastre in baza prevederilor art. III alin.(8) din OUG nr. 63/2010 , prin care ni se comunică faptul că în conformitate cu cele prevăzute in Anexa 1 la OUG Nr. 63 / 2010 , numărul maxim de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului si pentru instituţiile publice locale înfiinţate prin Hotărâri ale Consiliului local, la nivelul comunei Acăţari, este de maxim 38 posturi.
Luând cunostinţă de avizul favorabil al comisiei de specialitate a consiliului local , dat proiectului de hotărâre respectiv;
În baza prevederilor art. 36 alin.(3) litera ,,b ,, din Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul art.46 alin "5" din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată ,cu modificările şi completările ulterioare,
p r o p u n e:
Art.1.Se aprobă Organigrama aparatului de specialitatea al Primarului comunei Acăţari, conform anexei nr.1,care face parte integrantă din prezenta .
Art.2.Se aprobă Statul de personal/funcţii şi şi numărul de personal al aparatului de specialitate al primarului comunei Acăţari şi a funcţiilor publice,conform anexei nr.2,care face parte integrantă din prezenta .
Art.3.Şeful biroului financiar contabil şi resurse umane răspunde de exactitatea datelor prevăzute în anexe.
Vizat,
Comisia juridică Primar,
Nam Vimos Osvath Csaba