14 December 2012
ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ Vizat,
PRIMĂRIA COMUNEI Secretar
ACĂŢARI Jozsa Ferenc
P R O I E C T D E H O T Ă R Â R E
privind aprobarea modificării Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor al comunei Acăţari
Primarul comunei Acățari,
Văzând expunerea de motive nr.4749/29 septembrie 2012 a Primarului comunei Acăţari şi Avizul nr.3479526/19.10.2012 a Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date Bucureşti,
În conformitate cu prevederile art.9 alin.(3) din Ordonanţa Guvernului României nr. 84 din 30 august 2001, privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor,cu modificările şi completările ulterioare,
Ţinând cont de prevederile art.4 alin.(1) din HGR nr. 2104 din 24 noiembrie 2004, pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi material,cu modificările şi completările ulterioare,
In temeiul art.45 alin.(6) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata;
P r o p u n e:
Art.1Se aprobă modificarea Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor al comunei Acăţari conform anexei 1 , care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 Începând cu data adoptării prezentei hotărâri se revocă H.C.L. nr. 2/2008 ,privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al SPCEP al comunei Acăţari.
Art.3 Secretarul comunei şi angajaţii SPCLEP vor asigura executarea prevederilor prezentei hotărâri.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:Instituţiei Prefectului Mureş,DEPABD Bucureşti,DJEP Mureş şi SPCLEP Acăţari.
Comisia juridică
Nam Vilmos
Primar,
Osvath Csaba