24 octombrie 2025
P R O I E C T D E H O T Ă R Â R E
privind alegerea presedintelui de sedinta pentru lunile
noiembrie 2025 – ianuarie 2026
Primarul comunei Acăţari;
Având în vedere referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.7117/2025 , raportul compartimentului de resort nr. 7123/2025;
În conformitate cu prevederile art.123 ,alin.(1) din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ;
Văzând prevederile art.8.1. din HCL nr.45 din 31 octombrie 2019 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Comunei Acățari, județul Mureș, revizuit conform O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Ținând cont de prevederile Legii nr.52/2003 ,privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.136 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ;
P r o p u n e:
Art. 1. Alegerea ca presedinte de sedinta al consiliului local Acăţari, pentru lunile Noiembrie 2025 - Ianuarie 2026 a d-lui (d-nei) consilier _________
Art. 2. Domnul/doamna consilier _____________ exercită atribuţiile prevăzute de lege pentru preşedintele de şedinţă.
Art.3. În cazul lipsei preşedintelui ales la una din şedinţele organizate pe perioada mandatului, se va proceda la alegerea unui preşedinte de şedinţă numai pentru şedinţa respectivă, fără a se întrerupe mandatul de trei luni.
Art.4. Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei se însărcinează persoana nominalizată de la art. 1.
Art.5.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari , Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Primar,
Osvath Csaba