19 July 2017

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI

Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro

 

 

Nr. 4240  din  29  iunie  2017

 

 

P R O C E S-V E R B A L

al şedinţei  Consiliului local Acăţari din  29  iunie  2017

 

  Încheiat azi  29  iunie  2017 cu ocazia şedinţei  ordinare  a Consiliului local al comunei Acăţari.

  La ședință sunt prezenţi:Osvath Csaba,primarul  comunei Acățari  și următori consilieri locali:  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente și Veres Gaspar Ervin .

Lipsesc:Ciatlos Gyorgy,Krizsan Tibor și Pecsi Domokos

La ședință participă : Toth Emese Zsuzsanna, consilier Primar, Fulop Robert,șef  Birou financiar contabil și resurse umane, Simon Maria Aranka,delegat sătesc satul Stejeriș.

Primar:salut pe cei prezenți,și cred că trebuie să începem cu alegerea președintelui de ședință,având în vedere că d-ul Pecsi Domokos lipsește.

Vă rog propuneri.

Menyhart Balint propune pe d-ul consilier More Tibor.

Se supune la vot propunerea făcută.

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

Abţineri:  0

Președinte de ședință:rog secretarul  comunei să prezinte observaţile consilierilor locali legate de conţinutul proceselor verbale ale şedinţelor consiliului local din  datele de  11, respectiv 22 mai  2017.

  Secretarul arată că nu a fost formulată nici o observaţie din partea consilierilor pentru modificarea conţinutului procesului verbal amintit,în consecinţă  acestea se aprobă cu unanimitate .

  Preşedintele de şedinţă prezintă ordinea de zi pentru şedinţa de azi care cuprinde următoarele puncte:

 

  1.Proiect de hotărâre privind validarea Dispoziției nr.123 din 9 iunie 2017,privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2017. 

  2.Proiect de hotărâre privind  rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul în curs.

 

 

   2 –

 

  3.Proiect de hotărâre privind renunțarea d-lui Veres Gaspar Ervin ,ca reprezentant  al Consiliului local  în Consiliul de administratie al Școlii Gimnaziale Acățari și desemnarea unui alt membru în Consiliul de administrație.

  4.Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a SC Salubritatea Vale Nirajului.

  5.Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului local,cu statut de observator, la  concursului de ocupare a funției de director adjunct la Scoala Gimnazială Acățari.

  6.Proiect de hotărâre privind aprobarea unui act adițional la HCL nr.30 din 29 aprilie 2016,privind  prelungirea protocolului de colaborare între Comuna Acățari și Asociația Prosperitate Rază de Soare-Napsugar Emberjoleti Egyesulet

  7.Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului de Colaborare între comuna Acățari și comuna Lumina,jud.Constanța.

  8.Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării unei delegații în localitatea Kasterlee-Belgia.

  9.Discuții cu privire la organizarea manifestării cultural artistice ”Zilele comunei Acățari”

  Cu unanimitate se aprobă ordinea de zi.

  Se trece la discutarea primului punct înscris pe ordinea de zi ,referitoare la  proiectul  de hotărâre privind validarea Dispoziției nr.123 din 9 iunie 2017,privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2017. 

  Fulop Robert: în urma   retrimestrializării  sumelor defalcate din TVA pentru finanțarea învățământului, în baza Decizilor AJFPM Nr. 16120/31.05.2017 și nr.16737/08.06.2017 , privind retrimestrializarea sumelor defalcate din TVA pentru finanțarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, au fost retrimestrializate sumele aprobate din TVA pentru comuna Acățari,  în  valoare de 138.000 lei pentru  achitarea  salarilor la capitolul învățământ.

Având în vedere caracterul urgent a rectificări bugetului local în vederea achitării  contribuților  aferent salarilor cadrelor didactice, s-a rectificat bugetul de venituri și cheltuieli prin Dispoziţia  Primarului nr.123 din 9 iunie 2017  cu următoarele date:

-Sau majorat veniturile  trimestrului II la capitolul 11.02.02 cu suma de 138.000 lei

- Sau majorat cheltuielile  trimestrului II la capitolul 6502 cu suma de 138.000 lei

Conform art.2 din Dispoziţie,aceasta se va supune  validării  în prima şedinţă a consiliului Local Acăţari,motiv pentru care sa propus proiectul de hotărâre.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre.

  Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

Abţineri:  0

 

-  3 –

Se discută punctul doi din cadrul ordinei de zi referitoare la p roiectul de hotărâre privind  rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul în curs.

Fulop Robert:în trimestrele I și II ale anului bugetar în curs ,veniturile propri încasate de la persoanele fizice și juridice au  o influență pozitivă de 200.000 lei.

Practic încasările prevăzute pentru aceste trimestre au crescut cu 200.000 lei față de valoarea inițială prevăzută în bugetul local.

Această valoare trebuie să se regăsească și la capitolul cheltuieli.

Din această valoare suma de 118.000 lei s-a propus la cheltuieli de personal,pentru aplicarea Deciziei  Curţii Constituţionale nr.794/2016, referitoare la salarizarea personalului plătit din fonduri publice.

Această  Decizie statutează că  pentru respectarea principiului constituţional al egalităţii în faţa legii, nivelul maxim al salariului de bază/indemnizaţiei de încadrare, trebuie fie acelaşi pentru tot personalul salarizat potrivit dispoziţilor de lege aplicabile în cadrul aceleiaşi categorii profesionale, respectiv familii ocupaţionale .

Anul precedent a fost adoptată o Ordonanță de Urgență care a precizat că salarile de bază pentru aceleași categorii profesionale în cadrul unui Instituții  trebuie să fie aceleași.

Această Ordonanță a fost atacată la Curtea Constituțională care a arătat  că salariile de bază pentru aceleași categorii profesionale trebuie să fie aceleași pe nivel național.

  Concret în cadrul Instituției noastre ar însemna o creștere a salariului de bază,începând cu 1 iulie  cu 25%,reprezentând sporul de dispozitiv,iar suma necesară pentru acoperirea acestuia ar fi de 118.000 lei.

  Diferența de 82.000 lei este prevăzut în proiectul de hotărâre pentru achiziționarea  de echipamente la căminele culturale și pentru organizarea Zilelor comunei Acățari.

  Trebuie să cunoașteți că în conformitate cu legea achizițiilor publice,achizițile se realizează prin SEAP,care durează,motiv pentru care trebuie începute din timp și trebuie să ai acoperire financiară,respectiv buget.

  Primar:legat de salarizare,vreau să Vă informez ca angajați s-au adresat mie cu o cerere pentru aplicarea Deciziei Curții de Conturi,iar eu am arătat că  sunt de acord cu aplicarea , dar numai   după rectificarea bugetului.

  Dacă aprobați rectificarea în sensul arătat mai sus pot aplica aceste prevederi,dacă nu prevederile nu se pot aplica.

  Referitor la Zilele comunei Acățari.

  Aș începe cu un exemplu:la căminul cultural din satul Gruișor,care este utilizat de noi,pe bază de contract nu a existat  niciodată instalație de gaz metan.

  Pentru ca și în acest cămin să putem introduce gazul metan,este nevoie de o documentație stufoasă,iar timpul necesar  realizări lucrărilor este de 4-5 luni.

 

 

-  4 –

 

  Achizițiile publice în procent de 80% trebuie să se realizează prin SEAP,care durează,iar pentru a organiza o manifestare de calitate trebuie să începem din timp

  De obicei despre organizarea Zilelor comunei Acățari discutam numai în luna iulie,dar  pentru respectarea reglementările cu privire la achizițiile publice,am considerat că este bine să începem discuțile cu două luni înainte.

  Totodată Vă informez că am emis o Dispoziție de Primar,prin care cinci persoane au fost desemnate  pentru cordonarea evenimentului.

  Cum am mai relatat și în anii precedenți, este greu să organizez un astfel de eveniment pe data de 20 august,din motive cunoscute.

  Pentru acoperirea cheltuielilor,care sunt destul de mari,sper să găsim sponzorizări ,donații.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre.

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

Abţineri:  0

  Se discută punctul trei din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind renunțarea d-lui Veres Gaspar Ervin ,ca reprezentant  al Consiliului local  în Consiliul de administratie al Școlii Gimnaziale Acățari și desemnarea unui alt membru în Consiliul de administrație.

  Secretar: La Școala Gimnazială Acățari Consiliul  de administraţie este format din 13 membri, dintre aceştia 6 sunt cadre didactice, primarul sau un reprezentant al primarului, 3 reprezentanţi ai consiliului local şi 3 reprezentanţi ai părinţilor.

  Prin Hotărârea Consiliului local Acățari nr. 20 din 14 septembrie 2016 au fost desemnați următori consilieri locali ,să facă parte din Consiliul de administraţie al Scolii Gimnaziale Acăţari,ca reprezentanți al Consiliului local Acăţari:Menyhart Balint, Magyari Zoltan și Veres Gaspar-Ervin.

  D-ul Veres Gaspar-Ervin,ocupând și funcția de viceprimar al comunei Acățari a înaintat demisia din Consiliul de administrație.

  Pentru a respecta legislația,în proiectul de hotărâre se propune :aprobarea renunțări  d-lui Veres Gaspar Ervin ,ca reprezentant  al Consiliului local  în Consiliul de administratie al Școlii Gimnaziale Acățari și desemnarea unui alt membru în Consiliul de administrație.

  Szabo Tibor:propun pe d-na Nagy Dalma-Imola.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre cu propunerea făcută.

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

 

 

-  5 -

Abţineri:  0

  Se trece la discutarea punctului patru din cadrul ordinei de zi referitoare la  proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a SC Salubritatea Vale Nirajului.

  Secretar: fostul Regulament de Organizare și Funcționare  al SC Saubritate Valea Nirajului a fost aprobat în anul 2009.

Întrucât  modificările legislative sunt substanțiale față de prevederile legale existente la nivelul anului 2009 se propune un nou regulament al societăți SC SALUBRITATE VALEA NIRAJULUI SRL, care să corespundă noilor prevederi legale, dar și situaților concrete existente pe piața serviciului de salubrizare.

Aceste aspecte  sunt  dispuse și în raportul de audit al performanței,  efectuat de către Camera de Conturi Mureș, care  a impus ca recomandare și măsură , elaborarea și aprobarea modificărilor Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului de salubrizare al SC SALUBRITATE VALEA NIRAJULUI SRL.

  În noul regulament aspectele legislative modificate sunt schimbate cu noua legislație.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre .

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:   0

Abţineri:  0

  Se discută punctul cinci din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului local,cu statut de observator, la  concursului de ocupare a funției de director adjunct la Scoala Gimnazială Acățari.

  Secretar: conform unui Ordin al MEN ,comisia de concurs pentru ocuparea funcților vacante de director/director adjunct  este format din:

  a) preşedinte - inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct/inspector şcolar;

  b) membri - doi inspectori şcolari, dintre care cel puţin unul poate fi cel care coordonează activitatea învăţământului preşcolar sau primar şi doi directori de la unităţi de învăţământ preşcolar de stat;

  c) secretar - inspector şcolar/cadru didactic desemnat de inspectoratul şcolar. 

La desfăşurarea concursului pentru funcţiile de director şi de director adjunct, pentru fiecare comisie de concurs, sunt invitaţi să participe în calitate de observatori,printer alții: primarul sau un reprezentant al primarului şi un reprezentant al consiliului local din unitatea administrativ teritorială pe raza căreia îşi are sediul unitatea de învăţământ.

  Vechiul Ordin prevedea că , Comisia de concurs pentru ocuparea funcţiei de director/director adjunct la unităţile de învăţământ  se constituia, prin decizie a inspectorului şcolar general, în următoarea componenţă:

a)  coordonator - un reprezentant al inspectoratului şcolar;

 

 

  - 6 –

 

  b) 4 membri propuşi de consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ pentru care se organizează concurs: 2 cadre didactice titulare care au cel puţin gradul didactic II, de regulă membre ale corpului naţional de experţi în management educaţional, şi 2 reprezentanţi ai autorităţilor publice locale care au cel puţin acelaşi nivel de studii cu al candidaţilor, în funcţie de modul de finanţare a unităţii;

  c) secretar - un inspector şcolar/cadru didactic desemnat de inspectoratul şcolar.

  După cum observați în noua comisie reprezentantul Consiliului local are statut de observator,nefind nevoie de 2 reprezentanți  ai autorității publice locale în Comisia de examen.

  Președinte de ședință:Vă rog faceți propunere pentru un reprezentant al Consiliului local în comisia de examen,cu statut de observator.

  Szabo Tibor Levente:propun pe d-na Nagy Dalma Imola.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre cu propunerea făcută.

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

Abţineri:  0

  Se trece la discutarea punctului șase din cadrul ordinei de zi referitoare la  proiectul de hotărâre privind aprobarea unui act adițional la HCL nr.30 din 29 aprilie 2016,privind  prelungirea protocolului de colaborare între Comuna Acățari și Asociația Prosperitate Rază de Soare-Napsugar Emberjoleti Egyesulet.

  Secretar: Între Comuna Acățari și Asociația Prosperitate Rază de Soare-Napsugar Emeberjoleti Egyesulet a fost semnat un protocol de colaborare,conform Hotărârii Consiliului local nr.45 din 15 august 2014.

  Conform HCL nr.30 din 29 aprilie 2016,aces protocol a fost prelungit pentru o perioadă de cinci ani.

   Asociația Prosperitate Rază de Soare-Napsugar Emberjoleti Egyesulet are ca activitate în domeniul serviciului social:îngrijire la domiciliu , iar  în protocolul de colaborare despre această activitate sunt cuprinse numai prevederi vagi, nu au fost incluse referiri concrete la această activitate.

  Având în vedere că Asociația funcționează pe baza unei licențe provizorie care expiră în luna august ,se dorește obținerea unei licențe de funcționare definitive pentru serviciul social , motiv pentru care  este nevoie de încheierea unui act adițional la HCL nr.30 din 29 aprilie 2016,privind  prelungirea protocolului de colaborare între Comuna Acățari și Asociația Prosperitate Rază de Soare-Napsugar Emberjoleti Egyesulet.

  Actul adițional se referă exlusiv la domeniul social-îngrijire la domiciliu.

  Pentru acreditare sunt necesare foarte multe acte, cum ar fi de exemplu o fișă de evaluare socio medicală,care cuprinde vreo 15 pagini și trebuie semnat de medic,respectiv un asistent social acreditat ,și de alte persoane care au efectuat evaluarea, un plan de îngrijire,etc.

  Szabo Lorand Laszlo:există întocmite astfel de fișe.

 

-  7 -

  Secretar:pentru șapte persoane,da.Oricum va fi nevoie ca mai multe persoane  să beneficieze de îngrijire la domiciliu.

  Menyhart Balint:se schimbă și fișa postului  responsabililor de sate.

  Secretar:și în fișa postului activități cu privire la îngrijire la domiciliu trebuie să fie cuprinse.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre .

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

Abţineri:  0

  Se discută punctul șapte din cadrul ordinei de zi referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Protocolului de Colaborare între comuna Acățari și comuna Lumina,jud.Constanța.

  Primar:despre acest subiect am discutat în  ședințele precedente.

  La comuna Lumina aparține satul Oituz,localitate unde trăiesc cetățeni de naționalitate maghiară.

  Am purtat corespondență cu Primarul din această comună ,iar în urma acestor discuții,Consiliul local din comuna Lumina a aprobat deja Protocolul de colaborare.

  În această Hotărâre este prevăzut și faptul că o delegație din această localitate dorește să viziteze comuna noastră.

  Cred că  Zilele comunei Acățari ar fi o ocazie bună să invităm delegația acestei comune să participe la acest eveniment.

  Despre localitate Oituz trebuie știut că o astfel de localitate există în județul Bacău,unde în primul război mondial au fost lupte crâncene,iar populația de aici a primit teren în județul Constanța,unde s-au și mutat,înfințând o localitate cu denumirea tot de Oituz.

  Persoanele vârstnice din această localitate încă vorbesc limba maghiară,având chiar și o Biserică catolică,dar tineretul nu mai cunoaște limba maghiară.

  Nu cred că pierdem ceva dacă invităm delegația acestei localități la Zilele comunei Acățari.

  Trebuie să menționez că este vorba despre un protocol de colaborare,nefind vorba de înfrățire dintre cele două localități.

  O delegație și din partea comunei noastre ,împreună cu mine,  se va deplasa în această localitate pentru definitivarea protocolului și semnarea acestuia.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre .

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

Abţineri:  0

  Se trece la discutarea punctului opt din cadrul ordinei de zi referitoare la  proiectul  de hotărâre privind aprobarea deplasării unei delegații în localitatea Kasterlee-Belgia.

-  8 –

  Primar:anul trecut cu o delegație am fost în Kasterlee,ocazie cu care s-au purtat discuții cu privire la  donarea unui autogunoierei comunei Acățari.

  Din aceste discuții s-a ajuns la fapte,Instituția noastră primind oficial actul de donația a autospecialei.

  Trebuie să menționez că autogunoierul este într-o stare foarte bună de funcționare ,putând fi adus oricând în comuna Acățari.

  Am dorit ca autospeciala să fie adusă de ei,că oricum vin la Zilele comunei Acățari,eveniment care ar fi foarte bună pentru primirea donației.

A fost explicat faptul că acest lucru nu este posibil,solicitarea celor de la Kasterlee find ca noi să aducem în comună autospeciala.

Pentru acest lucru s-a propus proiectul de hotărâre,ca o delegație formată din trei persoane să se deplaseze în Kasterlee pentru aducerea mașini.

Din această delegație trebuie să facă parte doi șofer și o persoană care  să poată comunica cu ei.

Pentru această delegație trebuie asigurat fondul necesar pentru cheltuieli:transportul cu avionul,cheltuieli de combustibil,diurnă și alte cheltuieli care se pot ivi.

More Tibor:autogunoierul poate fi utilizat pentru colectarea deșeurilor?

Primar:Este vorba despre o mașină cu capacitate foarte mare.

Mă gândesc ca această mașină o să fie utilă la evenimente,cum sunt Zilele comunei Acățari și alte evenimente ce se organizează în comună.

Trebuie știut că  autospeciala se dă gratis și ar fi păcat să nu ne folosim de această oportunitate.

Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre .

Pentru  : 10 (  Horvath Arpad, Magyari Zoltan ,Menyhart Balint ,More Tibor, Nagy Albert,  Nagy Dalma Imola, Nam Vilmos , Szabo Lorand Laszlo, Szabo Tibor Levente , Veres Gaspar Ervin)

Împotrivă:  0

Abţineri:  0

Nam Vilmos:acestă mașină a fost solicitată și de o altă localitate de la noi,care ar fi și cumpărat-o,dar a fost oferită comunei noastre.

Valoarea despre care s-a discutat se ridică la 15.000 Euro.

Se trece la ultimul punct înscris pe ordinea de zi referitoare la  discuții cu privire la organizarea manifestări cultural artistice ”Zilele comunei Acățari”

Primar:am atins acest punct și la începutul ședinței.Cu siguranță mai mult o să Vă pot relata în ședința viitoare.

Totuși trebuie să Vă aduc la cunoștință că am fost căutat de un posesor de baloan cu aer cald,care dorește să participle cu aceasta la Zilele comunei Acățari

Prețul de  utilizare a acestui balon cu aer cald este de 200 Euro/oră.Vom vedea dacă  vom achita noi această sumă sau persoanele care utilizează.

Ar fi o noutate prezența unui astfel de balon la Zilele comunei Acățari.

Mă gândesc că ar fi util vineri după deschiderea oficială a evenimentului și sâmbătă.

Szabo Lorand Laszlo:de ce să achite Primăria prețul de utilizare a balonului?

Să punem la dispoziția proprietarului un loc corespunzător și achite costul utilizării cei care vor să  folosesc balonul.

 

-  9 -

Primar:dacă achită Primăria,vom face bilete și sperăm că vom recupera o mare parte din cheltuieli..

Balonul poate transporta o greutate de 300 de kg,iar într-o oră face mai multe urcări și coborâri.

Despre acest lucru cu siguranță vom mai discuta.

Primar:am promis într-o ședință precedent că Vă voi inform cu privire la colectarea gunoiului.

Cu o delegație am fost la oficialitățile județene,unde am expus punctul nostru de vedere cu privire la funcționarea societății SC Salubritatea Valea Nirajului.

Greu sa înțeles că scopul initial al proiectului Pro Regiuna Pura  a fost numai colectarea selectivă a deșeurilor.

Am primit promisiuni ca după trecerea lunilor de concedii vom organiza o întâlnire cu  UAT-le participante în proiect,pentru clarificarea unor aspecte.

Referitor la proiectul județean,care trebuia să fie operational din august,am fost informați că este bine dacă acest lucru se realizează până la sfârșitul anului.

Deocamdată colectarea deșeurilor trebuie să râmână cum este și în momentul de față.

Vom lua legătura cu depozitul de la Sîmpaul,unde vom transporta câteva mașini de gunoi de la Gruișor.

 

 

 

 

  Nefiind alte  intervenţi din partea consilierilor,preşedintele de şedinţă mulţumeşte pentru  participare ,considerând încheiate lucrările  şedinţei de azi.

 

 

 

 

  Preşedinte de şedinţă

    More  Tibor

  Secretar,

    Jozsa Ferenc