23 May 2014

 

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI

Tel/Fax: 0265 –333.112, 0265- 333.298; e-mail:  acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro

 

 

 

  Nr.2509  din 28 aprilie 2014

 

 

 

 

P R O C E S-V E R B A L

al şedinţei   Consiliului local Acăţari din 28 aprilie 2014

 

 

 

 

  Încheiat azi 28 aprilie 2014 cu ocazia şedinţei ordinare  al  Consiliului local Acăţari .

  Sunt prezenţi:Osvath Csaba,primarul  comunei şi următori consilieri locali: Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau.

  Lipsește:Magyari Zoltan

  Președinte de ședință:rog secretarul  comunei să prezinte observaţile consilierilor locali legate de conţinutul procesului verbal al şedinţei consiliului local  data de 14 martie 2014.

    Secretarul arată că nu a fost formulată nici o observaţie din partea consilierilor pentru modificarea conţinutului procesului verbal amintit,în consecinţă  acestea se aprobă cu unanimitate .

  Primar:înaintea începerii ședinței aș dori să Vă vorbesc despre curățenia de primămară.

  Am vizitat satele componente și am observat că cât de cât s-a făcut ceva în fiecare sat.

  Sunt mulțumit cu ce am văzut în satul Suveica,dar și cu alte sate cum ar fi Gruișor , etc.

  Avem pentru azi o invitație din partea consilierului din satul Suveica să vizităm această localitate.

  Vizitarea satelor împreună cu toți consilierii este o idée mai veche a mea și sper să punem în aplicare.

  Mulțumim consilierului pentru invitație și trebuie să hotărâm dacă vizităm localitatea înainte sau după ședință.

  - 2 -

 

  După discuții se ajunge la concluzia ca vizitarea satului să se facă după terminarea ședinței.

  Preşedintele de şedinţă prezintă ordinea de zi pentru şedinţa de azi care cuprinde următoarele puncte:

 

  1.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul în curs.

  2.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție bugetară pentru trimestrul I al anului în curs.

    3.Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru înregistrarea, evidența și radierea vehiculelor, la nivelul comunei Acățari, care nu se supun înmatriculării.  

  4.Proiect de hotărâre privind aprobarea aderării unei unităţi administrativ teritoriale la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară AQUA INVEST MUREŞ

5.Proiect de hotărâre privind închirierea prin licitaţie publică a unui teren situate în extravilanul localității Murgești,comuna Acățari

6.Proiect de hotărâre privind concesionarea cabinetului medical de stomatologie.

7.Proiect de hotărâre privind stabilirea cantității de masa lemnoasă ce se va exploata în anul 2014, stabilirea prețului de pornire la licitatie pentru masa lemonoasa pe picior .

8.Proiect de hotărâre privind repartizarea  fondului de stimulant rezultat în urma activității de constatare,impunere,control și executarea  creanțelor fiscale pe membrii comisiei

9.Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării unei delegații în localitatea Kasterlee,Belgia

10.Întrebări,interpelări.

  Nefiind alte propuneri din partea consilierilor cu unanimitate se aprobă ordinea de zi propusă.

  Se trece la discutarea primului punct înscris pe ordinea de zi referitor la proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul în curs.

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Fulop Robert:prezintă referatul de specialitate.

  Fulop Robert:în proiectul de buget se propun două modificări față de bugetul inițial aprobat și anume:

  1.Rectificarea  capitolului  venituri respectiv cheltuieli  din buget, la capitolul ”Finanțarea programului național de dezvoltare locală” cu suma de 1.281.000 lei pentru finalizarea investiției ”Asfaltarea drumului comunal DC 43 Găîești-Suveica”.

  În acest sens a fost semnat un contract de finanțare între Ministerul Dezvoltării și comuna Acățari.

-  3-

 

2.Pentru plata lucrărilor executate la sediul SVSU se propune o rectificare a bugetului ,atât partea de venituri cât și cheltuieli, cu suma de 100.000 lei.

  Primar:investiția ”Asfaltarea drumului comunal DC 43 Găiești-Suveica” a fost început mai  demult,iar pentru finalizarea lucrărilor este nevoie de suma pentru care a fost semnată contractul de finanțare.

Județul Mureș a primit pentru finanțarea programului național de dezvoltare locală o anumită sumă, care a fost repartizată pe comune.

Comuna Acățari este printre comunele care au primit cele mai mari sume.

Lucrarea efectivă de asfaltare se va continua în curând ,urmând să se așeze al doilea strat,respectiv refacerea taluzelor și executarea altor lucrări prevăzute în proiect.

La investiția  sediul SVSU și garaje lucările sunt foarte avansate,motiv pentru care s-a propus rectificarea bugetului ca să se poate efectua plata  unei părți din lucrările executate.

Președinte de ședință:nefiind  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se disctă punctul doi din cadrul ordinei de zi referitor la proiectul de hotărâre privind aprobarea contului de execuție bugetară pentru trimestrul I al anului în curs.

  Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Fulop Robert:prezintă referatul de specialitate.

  Fulop Robert:este cunoscut faptul că finațele solicită aprobarea contului de execuție bugetară pentru fiecare trimestru.

  În trimestrul I al anului current indicatorii principali sunt:

  La bugetul local:

- total venituri:2.158.678 lei

- total cheltuieli: 1.135,563 lei

- secțiunea de funcționare:1.051.147 lei

  - secțiunea de dezvoltare:84.416 lei

  - excedent:1.023.115 lei

  La activități autofinanțate:

  - venituri:55.966 lei

  - cheltuieli:60.932

  - excedent:- 4.966 lei

  Primar:din cifrele prezentate rezultă că încasările față de aceași perioadă a anului trecut au crescut.

 

-  4-

 

  Președinte de ședință:nefiind  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau)

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Se trece la discutarea punctului trei din cadrul ordinei de zi referitor la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru înregistrarea, evidența și radierea vehiculelor, la nivelul comunei Acățari, care nu se supun înmatriculării

Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Secretar:prezintă referatul de specialitate.

Secretar: tramvaiele, troleibuzele, mopedele, masinile si utilajele autopropulsate utilizate in lucrari de constructii, agricole, forstiere, tractoarele care nu se supun inmatricularii, precum si vehiculele cu tractiune animala se inregistreaza de catre consiliile locale, care tin si evidenta acestora.

Primar:această sarcină a fost efectuată și până în prezent,dar pentru a evita eventualele greșeli este nevoie  de un regulament.

Pecsi Domokos:pentru tractoare este nevoie de RAR

Primar:pentru a putea circula de drumurile unde este permis circulația lor,da.

Cred că ați obsevat că de o vreme  poliția rutieră nu se leagă  de cazurile când  tractoarele  circulă pe drumul național.

Varga Gheorghe:pentru a putea duce tractorul la RAR este nevoie ca aceasta să fie pus la punct ce costă destul de mult.

Primar:am putea organiza ca reprezentanți RAR-lui să vină în comună.

Pentru aceasta solicit consilierilor să facă o listă cu persoanele care solicită acest lucru.

Am auzit de astfel de cazuri și poate putem rezolva și noi.

Varga Gheorghe:tractoarele care deja sunt înregistrate la Primărie va trebui să vină din nou?

Primar:pentru cei care sunt deja înregistrate nu trebuie să vină.

Președinte de ședință:nefiind alte  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau)

 

 

 

 

  - 5 -

 

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

  Se discută punctul patru înscris pe ordinea de zi referitor la proiectul de hotărâre privind aprobarea aderării unei unităţi administrativ teritoriale la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară AQUA INVEST MUREŞ

Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Secretar:prezintă referatul de specialitate.

Președinte de ședință:nefiind  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau).

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Se discută punctual cinci  din cadrul ordinei de zi referitor la proiectul de hotărâre privind  închirierea prin licitaţie publică a unui teren situate în extravilanul localității Murgești,comuna Acățari

Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Secretar:prezintă referatul de specialitate.

Primar:este vorba despre o livadă în suprafață de 1,66 ha,care figurează în inventarul Primăriei,având denumirea de ”Dios”, care este folosit abuziv de cetățeni.

Această suprafață nu poate fi inclusă în cererile depuse pentru a obține subvenție de la APIA,neputând include în categoria pășuni,iar prin închirierea lui Primăria va obține venituri suplimentare.

Președinte de ședință:nefiind  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau).

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Se trece la discutarea punctului șase din cadrul ordinei de zi referitor la proiectul de hotărâre privind concesionarea cabinetului medical de stomatologie.

Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Secretar:prezintă referatul de specialitate.

Primar:având în vedere că medical stomatolog s-a pensionat,prin proiectul de hotărâre se propune concesionarea cabinetului rămas liber.

 

 

  - 6 -

 

Secretar:consiliul local trebuie să pronunțe asupra termenului de închiriere și  asupra tarifului de închiriere.

Prin proiectul de hotărâre s-a propus ca termen de închiriere 5 ani,iar la tarife sunt propuse cele aplicate la celălalte cabinete medicale.

Kereszturi Istvan:consider că termenul de 5 ani este puțin,având în vedere că cel care va câștiga licitația cu siguranță va investi,iar în cei cinci ani nu este sigur că va  recupera investiția.

Tariful propus este corect având în vedere că va fi una și aceași pentru toate cabinetele medicale.

  Președinte de ședință:supun la vot proiectul de hotărâre cu modificare propusă de d-ul Kereszturi Istvan.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau).

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Se discută punctul șapte din cadrul ordinei de zi referitor la proiectul de hotărâre privind stabilirea cantității de masa lemnoasă ce se va exploata în anul 2014, stabilirea prețului de pornire la licitatie pentru masa lemnoasă pe picior .

Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Secretar:prezintă referatul de specialitate.

Primar:licitația se putea organiza mai devreme,dar am așteptat ca vremea să se facă frumoasă pentru a evita unele probleme legate de drumuri.

Noi la activități autofinanțate,unde se încadrează și exploatarea masei lemnoase gospodărim cu sumele care se obțin din vânzarea mesei lemnoase.

Trebuie să Vă arăt că până în prezent niciodată nu am ieșit în pierdere, cu toate că exploatarea pădurii nu este o activitatea de aducător de venituri mari.

Pentru a evita neînțelegerile ulterioare ,Vă rog ca cei care au observații se le spună acum.

Ciatlos  Gyorgy:trebuie făcut în așa fel încât cetățenii care doresc să achiziționeze lemn de foc să aibă această posibilitate.

Pecsi Domokos:în hotărâre sau în contract se poate specifica o anumită cantitate care să fie pusă la dispoziția populației.

Menționez că oricne va câștiga licitația nu va putea vinde lemnul sub prețul pieții

Primar:la licitație pot participa numai firme autorizate în exploatarea masei  lemnoase.

Ideea ca o anumită cantitate de lemn să fie rezervată populației este acceptabilă.

 

-  7 –

  Când am avut de vânzare lemn de foc,cetățeniii ori nu au avut bani,ori nu au dorit achiziționarea lui,cumpărând de la biserici,etc.

  Consiliul local trebuie să hotărâască cum să facem să fie bine pentru toată lumea.

  Dacă dorește cineva să cumpere lemn de foc putem să ajutăm,dar prețul nu poate mai mic decât prețul pieți.

  Menyhart Balint:să fie stabilit un termen,de exemplu două săptămâni,ca cei care doresc să cumpere lemn să aibă această posibilitate.

  Pecsi Domokos:lemnul trebuie pus la marginea păduri,să fie stabilită în ce zi se poate transporta și nu ar fi rău dacă s-ar constitui o comisie ,formată din consilier și câteva personae care să asiste la această  operațiune.

  Menyhart Balint:important este să asigurăm posibilitatea cumpărării de lemn pentru populație.

  Pecsi Domokos:pe timpul exploatării mesei lemnoase cetățeni se pot înscrie pentru cumpărare,ori la primărie,ori la consilieri.

  Primar:nu doresc ca după exploatare să aud reproșuri din partea cuiva.

Președinte de ședință:nefiind alte  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau).

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Se trece la discutarea punctului opt din cadrul ordinei de zi referitor la proiectul de hotărâre privind repartizarea  fondului de stimulant rezultat în urma activității de constatare,impunere,control și executarea  creanțelor fiscale pe membrii comisiei

Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Secretar:prezintă referatul de specialitate.

  Primar: Camera de Conturi,despre care vom mai discuta,în urma controlului a constatat că primarul și viceprimarul nu poate beneficia de fond de stimulent.

  În proiectul de hotărâre s-a propus ca partea pe care am primit eu și viceprimarul să fie repartizată altor angajați ca cei îndreptățiți să benefieze de stimulent.Acești angajați sunt trecuț în anexa la proiectul de hotărâre.

  Doresc să menționez că am un salar de 18 milioane lei vechi și fiind demnitar nu pot beneficia de nici un alt spor.

  Există o propunere prin care se dorește majorarea salariului primarului și viceprimarului dar cu această majorare nu cred că salariul va depășii 25 milioane lei.

 

-  8-

  Consider că pentru un salar de care beneficiez acum răspunderile sunt foarte mari,dar îm place ce ce fac.

Președinte de ședință:nefiind alte  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau).

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Se discută punctul nouă din cadrul ordinei de zi referitor la proiectul de hotărâre privind aprobarea deplasării unei delegații în localitatea Kasterlee,Belgia.

Primar : prezintă proiectul de hotărâre cu expunerea de motive

  Secretar:prezintă referatul de specialitate.

Primar:a sosit timpul când și noi suntem invitați,nu numai primim oaspeți.

Între 1-4 mai suntem invitați în localitatea Kasterlee din Belgia.

Inițial era vor ca vor fi invitați patru persoane cu soțiile.

Pentru ca comuna să fie reprezentată cum trebuie, am solicitat ca în loc de opt personae să se invită zece persoane, în care să fie inclusă comandantul  și locțiitorul de la ISU ”Horea” al județului Mureș,având în vedere că tematica vizitei este legată de  probleme legate de situații de urgență.

Fiecare dintre noi a primit invitație personală.

Din delegație va face parte și președintele fundației Napsugar,având în vedere că se dorește  acordarea unei donații asociației,format dintr-o salvare, paturi și alte bunuri.

Până în prezent nu am solicitat niciodată  contravaloarea plăților efectuate la diferite evenimente din străinătate,aceste fiind suportate din buzunar.

Biletele de avion sunt cumpărate dar cu siguranță vor mai exista și alte cheltuieli.

Kereszturi Istvan:nu este vorba despre o excursie familială,având în vedere că participanți vor reprezenta comuna noastră.

Pecsi Domokos:ar trebui să existe un fond destinat special pentru primiri de delegații,deplasări,ca nu totdeauna să achităm toate cheltuielile din buzunar.

Primar:anul trecut cu ocazia zilelor comunei Acățari cei din Olanda au fost prezent și ne-au donat o mașină de stins incendii,anul aceasta vor fi prezenți cei din Belgia care vor să ne doneze o salvare echipată.

Se arată fotografia salvării.

 

 

  - 9-

 

Kereszturi Istvan:nu trebuie uitat faptul că cheltuieli personale vor exista și în cazul achitării transportului.

Nam Vilmos:prin aceste vizite relațiile dintre cele două localități vor deveni mai profunde.

Nu trebuie uitat că cei din Kasterlee au ajutat nu numai localitatea Murgești, ci toate localitățile comunei.

Este vorba despre o relație de 24 de ani,unde d-ul primar a avut cheltuieli inseminate,achitate din buzunar.

O astfel de relație trebuie menținută,având în vedere că beneficiarii principali au fost cetățeni comunei.

Primar:o astfel de deplasare este destul de obositor,având în vedere că vom avea un program încărcat cu recepții,vizite,etc.

Promit că voi reprezenta interesele comunei.

Președinte de ședință:nefiind alte  intervenți din partea consilierilor supun la vot proiectul de hotărâre în forma prezentată.

Pentru  : 11( Ciatlos György ,Kereszturi István ,  Menyhárt Bálint ,Nagy Ernő,Nám Vilmos,Paizs Sarolta, Pécsi Domokos ,Simon György,Szabó Lóránd László , Varga Gheorghe, Voniga Ladislau).

Împotrivă:  0

  Abţineri:  0

Primar:Nefiind alte punce înscrise pe ordinea de zi aș dori să adresez câteva cuvinte d-lui consilier Szabo Lorand Laszlo.

Începând cu anul 2013 împreună cu soția ați depus 7 petiții.

Rugămintea mea este ca să reprezinți cetățenii și să încetăm cu aceste  adrese.

Eu sunt deschis și putem discuta oricând soliciți acest lucru,chiar și după program .Dacă este cazul putem invita  doi trei angajați.

Nu sunt sigur că solicitările tale sunt nefondate ,dar lucrurile ar trebui clarificate altfel.Relația între un consilier și primărie ar trebui să fie altul decât cel existent în momentul de față.

Trebuie să precizez că la fiecare petiție ai primit răspuns în termen legal.

Aș putea și eu să scriu petiții,dar  nu cred aceasta duce la rezolvarea problemei.

Szabo Lorand Laszlo:am fost de două ori personal la primărie dar problemele mele nu au fost rezolvate,motiv pentru care am dorit să primesc răspunsuri scrise.

Am avut salariul blocat,fiind achitate toate datoriile față de Primărie,dar și în anul 2013 și 2014  apar pe Decizia de impunere datorii din anii 2010,2011.

 

 

 

 

  - 10-

Primar:participi la o discuție?

Szabo Lorand Laszlo:nu.Am fost de două ori,fără rezultat.

Doresc răspunsuri scrise.Nu este posibil ca impozitele achitate să apară ca restanță.

  Primar:cu toate că nu există deocamdată Decizia finală, doresc să Vă prezint câteva aspecte constatate de Camera de Conturi Mureș.

  După cum v-am mai povestit două angajate de la această Instituție  au verificat activitatea ,mai ales financiară,a Primăriei noastre, pe parcursul a cinci săptămâni,gâsind și unele greșeli despre care doresc să Vă informez.

  - s-a constat că angajați beneficiază în mod nelegal de plata contravalorii unei mese calde și sume de reprezentare,cu toate că salariile în administrație sunt mici

  -  stimulentul salarial pentru primar și viceprimar,despre care am mai vorbit,a fost sistat ,existând în acest sens emisă Dispoziție de Primar,

  -  unele contracte,legate mai ales de legislație, nu au o justificare reală

  - nu s-a eliberat cu taxa stabilită ,autorizațiile de funcționare pentru baruri și restaurante.

  Pe timpul auditului această problemă în proporție de 99% a fost rezolvată

  - la  două personae juridice nu s-a stabilit corect impozitul.

  Aceste firme nu au reevaluat  patrimoniul în ultimii trei ani și de aici rezultă diferența de impozit.

  - la proiectul de introducere a apei potabile în satele Acățari,Murgești și Stejeriș au fost găsite mici nereguli.

  - la construcția sediului Primăriei au existat diferențe de prețuri la unele materiale față de Devizul general.

  Aceasta se datorește faptului că construcția a fost începută demult iar prețurile de atunci nu mai coincid cu prețurile de acum.Această problemă a fost soluționată în timpul misiunii de audit.

  După primirea Deciziei Vă voi informa mai larg despre măsurile care trebuie luate.

  Consider că un control așa amănunțit prinde bine,pentru că vezi greșelile care se fac și poț învăța din acestea.

  Menyhart Balint:în satul Văleni vor continua lucrările de asfaltare a străzilor?

  Primar:da.Sper ca în parcursul lunii mai să reîncepem lucrările.

  Simon Gyorgy:ce s-a întâmplat cu pășunea din satul Stejeriș,după preluare de la fostul chiriaș?

  Primar:s-a organizat o licitație publică,prin care și această pășune a fost concesionată.

 

 

 

  - 11 -

  Simon Gyorgy:a fost invitată preoteasa din Stejeriș la Primărie dar nu s-a putut prezenta.

  Primar:am invitat pe toți preoții pentru a urgenta lucrările,atât partea scrisă,cât și execuția la casele mortuare.

Nam Vilmos:există un teren la Murgești,care este proprietatea Primăriei și care s-ar putea valorifica prin vânzare sau concesionare.

  Primar:ne vom deplasa la fața locului și vom vedea ce putem face.

  Pecsi Domokos:există o casă în satul Găiești,care este într-o stare avansată de degradare,având vreo douâzeci de proprietari,iar în cazul când apelez la unul să curețe sanțul sau renoveze gardul spune că nu este al lui.

  Primar: trebuie să verificăm împreună în acte situația juridică a imobilului și vom lua măsurile ce se impun.

 

 

  Nefiind alte intervenţi din partea consilierilor,preşedintele de şedinţă mulţumeşte pentru participare ,considerând încheiate lucrările şedinţei de azi.

 

 

 

  Preşedinte de şedinţă

    Nagy Erno

  Secretar,

    Jozsa Ferenc