ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE A NR.16
din 30 martie 2020
privind aprobarea modificării Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului
din cadrul Primăriei comunei Acățari
Consiliul local al comunei Acățari, ,
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.1694/2020 , și raportul compartimentului de resort nr.1696/2020,
Având în vedere prevederile :
Ø art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c” și art.139 ,coroborat cu prevederile art.407 din Ordonanța de Urgențănr. 57 din 3 iulie 2019, privindCoduladministrativ
Ø Art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr. 46 din 25 iulie 2017 privind modul de stabilire a salariilor de bază pentru funcțiile publice și funcțiile de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Acățari și din serviciile publice din subordinea acestuia
Ø art. III,pct.8 din O.U.G. nr. 63/2010, pentrumodificareaşicompletareaLegiinr. 273/2006 privindfinanţelepublice locale, precumşipentrustabilireaunormăsurifinanciare;
Ø Adresa nr.5262/2019 a Instituției Prefectului-jud.Mureș de stabilire a numărului maxim de posturi,
Ținând cont de Hotărârea Consiliului Local al comunei Acățari nr.3 din 30 ianuarie 2020 , privind aprobarea Statului de funcții și Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari
Văzândprevederile art.7 alin.(1) șialin.(2) din Legea nr.52/2003 privindtransparențadecizionalăînadministrațiapublică
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privindCodulAdministrativ,
H o t ă r â ș t e:
Art.1. – Se aprobămodificareastructuriifuncțiilorpublice din cadrulaparatului de specialitate al PrimaruluicomuneiAcățari,după cum urmează:
Se înființeazăfuncțiapublică de inspector ,clasa I, grad profesionalprincipal,gradațiaII,încadrulCompartimentului de fond funciar.
Art.2.-Se aprobăStatul de funcțiișiOrganigramapentrupersonalul din aparatul de specialitate al PrimaruluicomuneiAcățari,conformanexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.
Art.3.-Prezenta se comunicăPrimaruluicomuneiAcățari,Birouluifinanciarcontabilșiresurseumane , AgențieNaționale ale Funcționarilo Public mInstituțieiPrefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Preşedinte de şedinţă,
Nám Vilmos
Avizat ptr.legalitate,
Secretar,
JózsaFerenc