ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E nr.9
din 25 februarie 2021
privind aprobarea inventarului la finele anului 2020
Consiliul local al comunei Acățari,
Ținând cont de referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.1116/2021 , și raportul compartimentului de resort nr.1127/2021,
În conformitate cu prevederile art.7 din Legea nr.82/1991,privind contabilitatea,republicată, cu modificările și completările ulterioare,
Văzând prevederile art.289 din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,
Având în vedere prevederile din Normele de organizarea şi efectuarea inventarierii,aprobat prin Ordinul Ministrului Finaţelor nr. 2861 din 9 octombrie 2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
Văzând prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică,republicată,cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare;
H o t ă r â ș t e:
Art.1.Se aprobă inventarul elementelor de activ şi pasiv deţinute de Consiliul local Acăţari,înscrise în listele de inventariere şi registrul de inventar,conform anexei, care face parte integrantă din prezenta , cu următori indicatori principal.
Active Fixe: 61.128.640
din care:
Instalaţii tehnice, mijloace de transport,aparatura
Birotica şi alte active corporale 94.890
Terenuri şi clădiri: 61.033.550
Active financiare necurente 200
Active curente: 6.660.668
din care:
Stocuri: 1.540.719
Creanţe curente ce urmează a fi incasată 3.486.091
Soldul conturilor la Trezorerie şi bănci: 1.633.858
TOTAL ACTIVE: 67.789.308
Art.2.Primarul comunei Acățari, Șeful Biroului financiar contabil și resurse umane şi comisia de inventariere vor răspunde de exactitatea datelor din anexă.
Art.3. Prezenta se va comunica: Instituţiei Prefectului Judeţului Mureş, Primarului comunei Acățari ,Biroului financiar contabil și resurse umane şi se aduce la cunoştinţă publică,conform prevederilor legale.
Preşedinte de şedinţă,
Veres Gáspár Ervin
Avizat ptr.legalitate,
Secretar general,
Józsa Ferenc