ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂŢARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.58
din 26 noiembrie 2020
privind elaborarea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Investiții în vederea depunerii spre finanțare în cadrul Programului privind creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice cu destinație de unități de învățământ
Consiliul local al comunei Acățari,
Având în vedere referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.7027/2020 , raportul compartimentului de resort nr. 7034/2020 și avizul Comisiei de specialitate ,
Văzând temeiurile juridice, respectiv prevederile:
a) Art. 120 și art. 121 alin. (1) și (2) din Constituția României, republicată;
b) art. 8 și 9 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;
c) În conformitate cu prevederile prevederile art. 129 alin. (2), lit. b) și d) şi alin. (4) lit d) din O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ;
d) Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
e) luând în considerare prevederile Hotărârii nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice,
f) prevederile art. 129 alin.(2), lit. b) şi art. 139 din O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ,
Conform art.7, alin.(13) din Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică,
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ,
H o t ă r â ș t e:
Art. 1. - Se aprobă elaborarea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Investiții în vederea depunerii spre finanțare în cadrul Programului privind creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice cu destinație de unități de învățământ
Art. 2. - Aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se asigură de către primarul Comunei Acățari.
Art. 3. - Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al Comunei Acățari, în termenul prevăzut de lege, Primarului Comunei Acățari și Instituției Prefectului județului Mureş și se aduce la cunoștință publică prin afișarea la sediul primăriei.
Președinte de ședință,
Ciatlos György Secretar general,
Józsa Ferenc