ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂŢARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.57
din 26 noiembrie 2020
privind aprobarea proiectului „ASIGURAREA INFRASTRUCTURII TIC LA NIVELUL ȘCOLII GIMNAZIALE ACĂȚARI PENTRU COMBATEREA RISCULUI DE INFECTARE CU SARS-COV2” și a cheltuielilor legate de proiect
Consiliul local al comunei Acățari,
Având în vedere referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.7026/2020 raportul compartimentului de resort nr. 7033/ 2020 și avizul Comisiei de specialitate,
Având în vedere temeiurile juridice, respectiv prevederile:
a) prevederile art. 129 alin. (2), lit. b) și d) şi alin. (4) lit d) din O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ;
b)Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
c) prevederile art. 129 alin.(2), lit. b) şi art. 139 din O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ,
Conform art.7, alin.(13) din Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică,
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ,
H o t ă r â ș t e:
ART 1. Se aprobă proiectul „ASIGURAREA INFRASTRUCTURII TIC LA NIVELUL ȘCOLII GIMNAZIALE ACĂȚARI PENTRU COMBATEREA RISCULUI DE INFECTARE CU SARS-COV2” în vederea finanțării acestuia în cadrul Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 2 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiții 2c. - Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultură, e-sănătate, Acţiunea 2.3.3 – Îmbunătățirea conținutului digital și a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educație, e-incluziune, e-sănătate și e-cultură – SECŢIUNEA E-EDUCAŢIE.
ART 2. Se aprobă valoarea totală a proiectului „ASIGURAREA INFRASTRUCTURII TIC LA NIVELUL ȘCOLII GIMNAZIALE ACĂȚARI PENTRU COMBATEREA RISCULUI DE INFECTARE CU SARS-COV2”, în cuantum de 918.541,52 lei (inclusiv TVA).
ART 3. Se aprobă cofinanțarea proiectului în valoare de 2% din totalul cheltuielilor eligibile în cuantum de 16.971,43 (inclusiv TVA), precum și asigurarea tuturor cheltuielilor neeligibile în valoare de 69.970,00 (inclusiv TVA) ale proiectului „ASIGURAREA INFRASTRUCTURII TIC LA NIVELUL ȘCOLII GIMNAZIALE ACĂȚARI PENTRU COMBATEREA RISCULUI DE INFECTARE CU SARS-COV2”.
ART 4. Sumele reprezentând cheltuieli conexe ce pot apărea pe durata implementării proiectului „ASIGURAREA INFRASTRUCTURII TIC LA NIVELUL ȘCOLII GIMNAZIALE ACĂȚARI PENTRU COMBATEREA RISCULUI DE INFECTARE CU SARS-COV2”, pentru implementarea proiectului în condiții optime, se vor asigura din bugetul local.
ART 5. Se vor asigura toate resursele financiare necesare implementării proiectului în condițiile rambursării/ decontării ulterioare a cheltuielilor din instrumente structurale.
ART 6. Se împuternicește dl. Osvath Csaba , în calitate de Primar, să semneze toate actele necesare şi contractul de finanţare în numele comunei Acățari.
ART 7. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al Comunei Acățari în termenul prevăzut de lege, Primarului Comunei Acățari și Instituției Prefectului-jud.Mureș.
ART 8. Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoştinţa publică prin afişare la sediul Primăriei comunei Acățari şi publicare pe site-ul propriu al Primăriei comunei Acățari..
Președinte de ședință,
Ciatlos György Secretar general,
Józsa Ferenc