ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.4
din 30 ianuarie 2019
privind aprobarea Statului de funcții și Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari
Consiliul local al comunei Acățari;
Văzând expunerea de motive a Primarului comunei Acățari nr.433/2019 și raportul de specialitate nr. 438/2019;
În conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999,privind Statutul funcționarilor publici,republicată,cu modificările și completările ulterioare;
Ținând cont de prevederile Hotărârii Guvernului României nr.611/2008,pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici,cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii-Cadru nr.153/2017,privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
Văzând prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică,republicată,cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.36, alin.(3), lit.”b”, coroborat cu art. 45 alin. (1) și ale art.115, alin.(1), lit. b) din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, republicată,
H o t ă r â ș t e:
Art.1.Se aprobă Statul de funcții și Organigrama pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.
Art.2.Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane ,InstituțieiPrefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului comunei.
Preşedinte de şedinţă,
Menyhárt Bálint
Avizat ptr.legalitate,
Secretar,
Józsa Ferenc