ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.2
din 28 ianuarie 2021
privind alegerea presedintelui de sedinta pentru luniile
februarie- aprilie 2021
Consiliul local al comunei Acățari;
Având în vedere referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.388/2021 , raportul compartimentului de resort nr. 393/2021 ;
În conformitate cu prevederile art.123 ,alin.(1) din din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ;
Văzând prevederile art.8.1. din HCL nr.45 din 31 octombrie 2019 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Comunei Acățari , județul Mureș ,revizuit conform O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificările și complările ulterioare;
Ținând cont de prevederile Legii nr.52/2003 ,privind transparența decizionalã în administrația publicã, republicatã, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare;
H o t ă r â ș t e:
Art. 1. Alegerea ca presedinte de sedinta al consiliului local Acăţari, pentru lunile februarie-aprilie 2021 a d-lui consilier Veres Gaspar Ervin.
Art. 2. Domnul consilier Veres Gaspar Ervin exercită atribuţiile prevăzute de lege pentru preşedintele de şedinţă.
Art.3. În cazul lipsei preşedintelui ales la una din şedinţele organizate pe perioada mandatului, se va proceda la alegerea unui preşedinte de şedinţă numai pentru şedinţa respectivă, fără a se întrerupe mandatul de trei luni.
Art.4. Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei se însărcinează persoana nominalizată de la art. 1.
Art.5.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari , Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Preşedinte de şedinţă,
Nagy Dalma Imola
Avizat ptr.legalitate,
Secretar general,
Józsa Ferenc